lil gta gamer Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 eej mede gamers ik heb een vraagje waar ik echt heel boos om kan worden : Ik heb vorige week rollercoaster tycoon 3 gehaald en nu mijn probleem: Als ik bezig ben met een park valt mijn hele computer uit en restart my PC automatische maar als ik dan weer ga spelen doet hij het nog en heb ik al mijn savegames nog maar tog vind ik het zwaar irritand en misgien wel slegt voor me PC Ik hoop dat jullie m'n kunnen helpen GReetzzzzz Kevin P.S m'n videokaart is nog prima heb ik al gechekt Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 (bewerkt) Wat is de rest van je computer? Processor, Geheugen enz. Het kan best zijn dat je processor overhit is geraakt, dan valt de pc automatisch uit. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 2 mei 2007 door Flitskikker Reageren
Gino99 Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Misschien is het spel wel te groot voor je computer en valt ie daarom uit.Gebeurde ook bij een kennis van ons Reageren
lil gta gamer Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 jah alles voldoet aan de waarden van het spel want ik heb net nieuwe computer en alles doet het nog gwn Reageren
Wrieh Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Mischien si het handig als je even je pc specs zegt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.