markoes Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Welke kleding draag jij meestal ik meestal he Pastel Suit of de Hood Alvast bedankt, groetjes, Markoes Reageren
Gino99 Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Leuk topic,maar was er niet eentje over.Maargoed.Ik draag het meeste Casuals en Smuggler outfit Reageren
gta-mike Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 (bewerkt) Leuk topic,maar was er niet eentje over.Maargoed.Ik draag het meeste Casuals en Smuggler outfit Casuals om gewoon rond te rijden. Van zodra ik meerdere pakken had, zorgde ik ervoor dat ik bij de verschillende opdrachtgevers steeds hetzelfde pak droeg. Bewerkt: 2 mei 2007 door gta-mike Reageren
revealed Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik draag meestal het Smart Suit. Reageren
Raymon89 Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Army Fatigues Ziet er het stoerste uit, en dan wordt ik met rust gelaten als ik die tank weer ga halen Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 De Smart suit. En ook de Hired Muscle! Reageren
Big Playahh Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Army Fatigues Ziet er het stoerste uit, en dan wordt ik met rust gelaten als ik die tank weer ga halen ik ook Reageren
Scarface92 Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Hej Meestal heb ik het winner's suit aan. Maar soms als ik eens wat anders wil doe ik het Smuggler suit aan. Ben nu bezig met de empire bulding missie's voor het smart suit! Greetz, The GTA man Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Hired Muscle Die ziet er gangsterlijk uit en bovendien trekt het nog een voordeel met zich mee... Reageren
Raymon89 Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Hired Muscle Die ziet er gangsterlijk uit en bovendien trekt het nog een voordeel met zich mee... Welk voordeel dan? Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 (bewerkt) Ik meestal de P.I.M.P Suit Dat Roze pak Bewerkt: 3 mei 2007 door Agent Kellerman Reageren
PIERRO P Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Meestal de Cuban Outfit Anders de Army fatiques Deze vind ik gewoon cool Reageren
GTA Monster Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Army Fatigues Ziet er het stoerste uit, en dan wordt ik met rust gelaten als ik die tank weer ga halen Met je eens ! Reageren
weci Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ik draag het meeste Casuals Ik ook. Dat vind ik het beste. Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Gewoon Army Fatigues, lekker stoer ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.