Muay Thai Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 (bewerkt) Kan iemand mij helpen ik zoek een film het gaat over mijn favoriete acteur en na Ruslan Karaev (kickbokser) 'Jean Claude van damme' Het is een film dat zijn vrouw word vermoord door een chinese gang en dan neemt hij wraak in die film is hij al oud. Maar de film zelf niet. Bewerkt: 2 mei 2007 door Muay Thai Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Dat is lastig, want elke Van Damme-film heeft dat script. Ik denk dat je Wake of death bedoelt, die is vrij nieuw. Reageren
revealed Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Je kunt kijken op infosites over films, ik weet zelf een hele goeie, maar ik weet niet zeker of dat wel is toegestaan om een link te geven. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Dat is lastig, want elke Van Damme-film heeft dat script. Ik denk dat je Wake of death bedoelt, die is vrij nieuw. Hij en paar vrienden van hem een man in een rolstoel en nog één helpen hem, en de chineze man die had ook zijn vrouw vermoord en toen ontsnapte zijn dochter die zag dat en rende weg ging met de boot naar America en toen nam de vrouw van ' Jean Claude van damme ' dat meisje mee en de chineze maffia wist dat dus vermoorde ze de vrouw van ' Jean Claude van damme ' zo ging het ongeveer. Reageren
revealed Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik heb even gekeken op die site en Wake Of The Death kwam het dichtst in de buurt van wat jij bedoelde. Reageren
sevaboy Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik heb even gekeken op die site en Wake Of The Death kwam het dichtst in de buurt van wat jij bedoelde. Geef dan die site.Site's zijn wel toegestaan maar niet als reclame. Reageren
Bright Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik heb even gekeken op die site en Wake Of The Death kwam het dichtst in de buurt van wat jij bedoelde. Geef dan die site.Site's zijn wel toegestaan maar niet als reclame. verstuur die site via pb, dan weet je zeker dat je de mods niet op je dak krijgt Reageren
sevaboy Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Je kunt kijken op infosites over films, ik weet zelf een hele goeie, maar ik weet niet zeker of dat wel is toegestaan om een link te geven. Zo streng is GTAForum ook niet.Ze zijn streng en rechtvaardig of stuur gewoon via PB. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Jongens, jullie maken je veels te druk. Als je zeker wilt weten dat je geen problemen krijgt nadat je iets post kun je het best gewoon even bij de regels kijken. Bij de regels staat dat je geen reclame mag maken, dat betekend niet dat je geen links naar sites mag plaatsen. Je kunt gewoon een link naar een site plaatsen als dat waarde toevoegt aan het topic. Als je er iemand mee helpt kan het niet veel kwaad. Succes verder op het forum. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 3 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Oke dankje wel voor jullie hulp! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.