big shootah Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 wie is dat meisje met die tatoo op haar borst al tegen gekomen die staat wel op de voorkant maar die heb ik echt nog nooit gezien wie kan me onfo geven ? :ph34r: Reageren
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 wie is dat meisje met die tatoo op haar borst al tegen gekomen die staat wel op de voorkant maar die heb ik echt nog nooit gezien wie kan me onfo geven ? :ph34r: kan je misschien iets duidelijker zeggen wie Reageren
big shootah Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2004 kan je misschien iets duidelijker zeggen wie je weet wel dat meisje met blonde haren en een zonne bril en, o ja........................ er staat maar een meisje op de voorkant van het spel Reageren
Lennert Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Ik weet ook niet wie het is Reageren
big shootah Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Ik weet ook niet wie het is nog zoiets die tram daar kan ik ook niet in jij wel lennert ? <_< Reageren
Lennert Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 nog zoiets die tram daar kan ik ook niet in jij wel lennert ? <_< Nee, spijtig genoeg niet. Reageren
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 nog zoiets die tram daar kan ik ook niet in jij wel lennert ? <_< Nee, spijtig genoeg niet. ja das wel spijtig misschien na bepaalde missie Reageren
big shootah Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2004 nog zoiets die tram daar kan ik ook niet in jij wel lennert ? <_< Nee, spijtig genoeg niet. weet jij wat je er mee kunt, ze zijn iritant en nutteloos weer een minpuntje van rockstar Reageren
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 nog zoiets die tram daar kan ik ook niet in jij wel lennert ? <_< Nee, spijtig genoeg niet. weet jij wat je er mee kunt, ze zijn iritant en nutteloos weer een minpuntje van rockstar ja er zijn er zoveel maarja er zijn 1000x meer goede punten Reageren
Lennert Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Ik knal er soms op met een bazooka Reageren
Trax Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Met de tram kun je niets, ja, je kant het als zelfmoordmiddel gebruiken. Niemand weet btw wie die griet is ... Reageren
big shootah Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2004 (bewerkt) daar heb je dan ook wel weer gelijk in gta is een goed spel maar het had beter gekund als rock star beter zou nadenken deze had ik op juul Bewerkt: 4 december 2004 door big shootah Reageren
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Met de tram kun je niets, ja, je kant het als zelfmoordmiddel gebruiken.Niemand weet btw wie die griet is ... waarschijnlijk een foto van iemand die ergens gewoon rondloopt greetz _I I_I I_I I_ Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 nee dat is een soort symbool voor gta sa die vrouw in VC heb je er ook eeen en bij GTA 3 ook Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 iedere spel van gta heeft een ander Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.