juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 iedere spel van gta heeft een ander gta 3 heeft er geen denk ik zene Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 (bewerkt) jawel zoek maar op google bij afbeeldingen GTA 3 krijg je die voorkant te zien staat in het midden met zo'n gun rood pak lijkt een beetje op een hoer Bewerkt: 4 december 2004 door ganton_gangster007 Reageren
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 jawel zoek maar op google bij afbeeldingen GTA 3 krijg je die voorkant te zienstaat in het midden met zo'n gun rood pak lijkt een beetje op een hoer dat is een missie gever dus die is niet zo als bij die van vc en 3 Reageren
big shootah Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2004 de twins die wijve van diaz zie je die in het spel ? dat is dan mischien het zelfde als dat wijfje van sa :huh: Reageren
big shootah Geplaatst: 8 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2004 alo alo send me an answer Reageren
Sasuke Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 Denk dat het dat wijf van jizzy's club is.. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 Die griet is blijkbaar wel bekent want ik heb er ook posters van met alleen die griet. En ze stond heel vaak op de cover van een game magazine. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 Er zijn wel meer dingen Posters etc. waarop characters staan die niet in het spel zitten... Dat was bij Vice en GTA3 ook al zo.... Reageren
OG Loc Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 Of het is gewoon een hoer .. daar zijn er genoeg van in San Andreas en maakt ook wel een beetje deel uit van het spel Reageren
Spike Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 ik vind eigelijk dat deze topic op slot moet, want we gaan raaien raaaien en nog is raaien, dus dit is nutteloos post boosten(spam) :rolleyes: . slotje A.U.B Reageren
CJ-SA Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 Neej geen bekende .. Gewoon een meid voor de sier Reageren
Mitch Baker Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 ik vind eigelijk dat deze topic op slot moet, want we gaan raaien raaaien en nog is raaien, dus dit is nutteloos post boosten(spam) :rolleyes: .slotje A.U.B Moet jij niet gewoon eens solliciteren naar de functie van moderator op een of ander forum in plaats van te pas en te onpas om een slotje vragen? Reageren
De Gta Master Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 Zijn gewoon topics waar je niks aan hebt warom zou je willen weten wie dat is? wat is het nut... niks En als je het zou weten ben je dan blij en ga je feest vieren .. dnek ut niet Reageren
Disturbed Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 het is volgens mij een actrice uit vinewood Reageren
Spike Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 (bewerkt) Moet jij niet gewoon eens solliciteren naar de functie van moderator op een of ander forum in plaats van te pas en te onpas om een slotje vragen? uhmm je komt hier 1 keer in de maand of zo op het gta sa forum :rolleyes: , dus niet gaan zeiken waaar jje niks van weet dus ga maar lekker terug naar het vc forum of wat dan ook doei he . Bewerkt: 9 december 2004 door Spike Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.