Jump to content

onbekenden


big shootah

Recommended Posts

Voor iemand die gezien zijn/haar beheersing van de nederlandse taal zo te zien nog niet eens de leeftijd heeft bereikt waarop je San Andreas legaal mag spelen ben je aardig bijdehand....

Of ik hier nu elke dag post of 1 x in de 2 jaar doet niet ter zake, om een slotje vragen is hetzelfde als om een gele kaart vragen tijdens een voetbalwedstrijd, in de meeste fora is dit 'not done' en de taak van de moderatoren.

Als het eens een keer gebeurt zal het mij een zorg zijn maar jij vraagt in elke 3 threads om een slotje en voor de rest heb je ook weinig zinnigs te melden: Posts Spike

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • big shootah

    8

  • juul

    6

  • Lennert

    3

  • ganton_gangster007

    3

Dat is toch ook bij gta vice city in dat openings filmpje dan zie je ook zo'n man die naar zo'n stripende vrouw kijkt op het strand dat kan ook niet en niemand kan dat wijf!

Je kan toch wel zo'n striptent binnen in vice city zitten ook gasten te kijken naar strippers maar je zal wel een andere bedoelen

Link to comment
Delen op andere websites

Voor iemand die gezien zijn/haar beheersing van de nederlandse taal zo te zien nog niet eens de leeftijd heeft bereikt waarop je San Andreas legaal mag spelen ben je aardig bijdehand....

Of ik hier nu elke dag post of 1 x in de 2 jaar doet niet ter zake, om een slotje vragen is hetzelfde als om een gele kaart vragen tijdens een voetbalwedstrijd, in de meeste fora is dit 'not done' en de taak van de moderatoren.

Als het eens een keer gebeurt zal het mij een zorg zijn maar jij vraagt in elke 3 threads om een slotje en voor de rest heb je ook weinig zinnigs te melden: Posts Spike

net nieuw en nou al lekker stoer doen en hou die groot praat maar bij je, je weet van niks dus hou die mond dicht gewoon, niet iets zeggen waar je niks van af weet hoe het hier aan toe gaat (soms), ik zie je wel weer over 4 weken <_< :rolleyes: .

Edit: ow jah wie begon er over jij dus mitch baker en ook nog is offtopic gaan muhaha dus jij bent de fout ingegaan. :D <_< . nou mensen gewoon verder met de topic naam (ontopic dus) ;) .

Bewerkt: door Spike
Link to comment
Delen op andere websites

Voor iemand die gezien zijn/haar beheersing van de nederlandse taal zo te zien nog niet eens de leeftijd heeft bereikt waarop je San Andreas legaal mag spelen ben je aardig bijdehand....

Of ik hier nu elke dag post of 1 x in de 2 jaar doet niet ter zake, om een slotje vragen is hetzelfde als om een gele kaart vragen tijdens een voetbalwedstrijd, in de meeste fora is dit 'not done' en de taak van de moderatoren.

Als het eens een keer gebeurt zal het mij een zorg zijn maar jij vraagt in elke 3 threads om een slotje en voor de rest heb je ook weinig zinnigs te melden: Posts Spike

net nieuw en nou al lekker stoer doen en hou die groot praat maar bij je, je weet van niks dus hou die mond dicht gewoon, niet iets zeggen waar je niks van af weet hoe het hier aan toe gaat (soms), ik zie je wel weer over 4 weken <_< :rolleyes: .

Edit: ow jah wie begon er over jij dus mitch baker en ook nog is offtopic gaan muhaha dus jij bent de fout ingegaan. :D <_< . nou mensen gewoon verder met de topic naam (ontopic dus) ;) .

Kinders kinders... het is bijna kerst, vrede op aarde, riot is voor SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Mitch Baker & Spike, als jullie niks zinnigs toe te voegen hebben, hou dan je kop dicht. Niks geen a.u.b., dit zijn de regels en daar heb je je aan te houden.

De laatste tijd schiet het hier nog al erg uit de hand en wij zijn eerlijk gezegd niet gediend van jullie bekgevecht. Dat doen jullie maar in het onzin-forum.stfu-sign.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Het is dus gewoon een soort mascotte, hier heb je ze allemaal

GTA III:

94201.jpg

GTA Vice:

vicecity2.jpg

GTA San Andreas:

15931.jpg

ik kan ze niet eens zien is er iets fout gegeaan ?

EDIT :

verder wil ik tegen iedereen iets zeggen die ruzie over raaien raaien raaien is onnodig raaien is ook niet nodig ik wil gewoon goed antwoord op mijn vraag ik weet dat dit een lastige vraag is maar ja stuur anders maar een brief naar rockstar :puh::puh:

Bewerkt: door big shootah
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat er in elke gta wel een plaatje is die wij nooit in het spel gezien hebben, bij vice city doos had je zo'n heli die kon schieten-die ben ik nooit tegen gekomen alleen seasparrow en hunter, in san andreas hebben we die vrouw op het doos die heeft blijkbaar ook niemand gezien <_< , en bij gta3 weet ik niet wat daar is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...