BinkieNet Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik had zo is even een vraag he Ik wil mischien Socom 3 gaan kopen... maar een belangrijke vraag voor dat ik hem koop is: Wordt het spel nogsteeds veel online gespeeld? Ik bedoel.. niet dat ik hem koop en dat er niemand online is MVG Reageren
Eros Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik heb het vroeger lang gespeeld, en speel het nu ook af en toe. In de week zitten er zo rond de 1000 man online (s'avonds ietsje meer) en in het weekend loopt dit op tot de 2000. Dus het is zeker wel de moeite om hem online te spelen. Ook zitten er ook veel mensen in de Nederlandstalige servers dus dat is ook een pluspunt. Zeker kopen dat spel. En dan kan ik misschien wel is tegen je spelen. Reageren
BinkieNet Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Bedankt voor je reactie Net snel het spel gekocht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.