Jump to content

alles loopt helemaal vast

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik sa-mp speel (san andreas en nog heel wat spellen) loopt mijn hele computer vast na een tijdje spelen

en moet ik alles opnieuw opstarten voor ik weer wat kan doen (dit probleem heb ik al minstens een jaar)

kan iemand me helpen?

alvast bedankt

Geplaatst:
als ik sa-mp speel (san andreas en nog heel wat spellen) loopt mijn hele computer vast na een tijdje spelen

en moet ik alles opnieuw opstarten voor ik weer wat kan doen (dit probleem heb ik al minstens een jaar)

kan iemand me helpen?

alvast bedankt

Dan krijg je inderdaad een zwart scherm, door Enter in te drukken zou je terug je normaal scherm krijgen. Je zult hierna wel Sa-mp opnieuw moeten opstarten.

Geplaatst:

kan iemand me helpen?

alvast bedankt

Dan krijg je inderdaad een zwart scherm, door Enter in te drukken zou je terug je normaal scherm krijgen. Je zult hierna wel Sa-mp opnieuw moeten opstarten.

nou ik krijg geen zwart scherm het houd het scherm waar die vast liep en ik kan niets meer

Geplaatst:

Dit kan aan diverse dingen liggen, bijvoorbeeld als je computer overhit is, dan kan de computer de gegevens niet meer aan en het zal resulteren op een vastloper, ook kunnen programma's diverse gegevens overnemen die nodig zijn voor een spel. Denk aan de CPU load, een processor kan een bepaalde kracht aan, samen met het geheugen en slurpt SA teveel op, dan heb je ook kans op een vastloper. Wat je zou kunnen doen is, kijk of de computer overhit is tijdens het spel en wat ook nog mogelijk zou kunnen zijn is... dat je PC ziek is, oftewel een virus bevat of iets in die zin. Verder zou ik niet echt een oplossing hiervoor weten, helaas..

Geplaatst:
Dit kan aan diverse dingen liggen, bijvoorbeeld als je computer overhit is, dan kan de computer de gegevens niet meer aan en het zal resulteren op een vastloper, ook kunnen programma's diverse gegevens overnemen die nodig zijn voor een spel. Denk aan de CPU load, een processor kan een bepaalde kracht aan, samen met het geheugen en slurpt SA teveel op, dan heb je ook kans op een vastloper. Wat je zou kunnen doen is, kijk of de computer overhit is tijdens het spel en wat ook nog mogelijk zou kunnen zijn is... dat je PC ziek is, oftewel een virus bevat of iets in die zin. Verder zou ik niet echt een oplossing hiervoor weten, helaas..

oke bedankt voor de reactie mischien heb ik hier wel wat aan :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...