Jump to content

OPM Benelux brengt GTAIV preview uit!


Dastard

Recommended Posts

-IV-, de titel is wel goed, het is Review en Preview, ZONDER "u" dus.. ;)

Edit by icep0wer: -IV-, gebruik de ''edit'' knop om je bericht aan te passen, het scheelt je weer een post, en zo hou je het forum schoon! :bier:

idd, dom van mij.

Maar weet ge het verschil wel tussen preview en review ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Eros

    8

  • icep0wer

    8

  • uniQueGTA

    7

  • Hanneswasco

    6

Ik DACHT €2,95 hier in nederland, correct me if i'm wrong..

In België kost hij zeker meer dan €4. Maar als hij in Nederland zoveel kost dan kan ik hem beter daar gaan halen, ik woon toch vlak bij de grens en dat shild weeral een euro. ^^

Bewerkt: door Eros
Link to comment
Delen op andere websites

-IV-, de titel is wel goed, het is Review en Preview, ZONDER "u" dus.. ;)

Edit by icep0wer: -IV-, gebruik de ''edit'' knop om je bericht aan te passen, het scheelt je weer een post, en zo hou je het forum schoon! :bier:

idd, dom van mij.

Maar weet ge het verschil wel tussen preview en review ?

Offtopic:

Preview is een beoordeling VOORDAT je iets gespeeld hebt, en review als je iets gespeeld hebt..

Link to comment
Delen op andere websites

Maar weet niemand de precieze prijs?

En kan iemand een paar voorbeelden geven waar ze OPM zeker hebben in Belgie?

Elke krantenwinkel in België zal die normaal gezien wel hebben. En de precieze prijs kan ik je niet geven, maar het zal wel rond de 4 à 5 euro liggen.

Bewerkt: door Eros
Link to comment
Delen op andere websites

Hij ligt toch echt morgen in de winkel. Ik heb net even op het OPM forum gekeken. Er was wat vertraging ofzo. Maar als het goed is kan je hem morgen kopen. Zelf koop ik hem niet. Ik wacht wel tot de scans op internet komen. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar weet niemand de precieze prijs?

En kan iemand een paar voorbeelden geven waar ze OPM zeker hebben in Belgie?

Elke krantenwinkel in België zal die normaal gezien wel hebben. En de precieze prijs kan ik je niet geven, maar het zal wel rond de 4 à 5 euro liggen.

6,95 dacht ik hoor, komt omdat er altijd een cdtje vol met demo's bijzit. :tu::dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar weet niemand de precieze prijs?

En kan iemand een paar voorbeelden geven waar ze OPM zeker hebben in Belgie?

Elke krantenwinkel in België zal die normaal gezien wel hebben. En de precieze prijs kan ik je niet geven, maar het zal wel rond de 4 à 5 euro liggen.

de prijs in België zou 6,50 euro bedragen.

Link to comment
Delen op andere websites

-IV-, de titel is wel goed, het is Review en Preview, ZONDER "u" dus.. ;)

Edit by icep0wer: -IV-, gebruik de ''edit'' knop om je bericht aan te passen, het scheelt je weer een post, en zo hou je het forum schoon! :bier:

idd, dom van mij.

Maar weet ge het verschil wel tussen preview en review ?

Offtopic:

Preview is een beoordeling VOORDAT je iets gespeeld hebt, en review als je iets gespeeld hebt..

Bijna: het is een preview VOORDAT de game uitkomt, en een review wanneer de game is uitgekomen. Je ziet in gamesbladen heel veel previews maar die zijn allemaal gebaseerd op meningen van de auteurs die het spel al hebben gespeeld (of een demo)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit topic gelezen en zie dat iedereen een andere releasedatum noemt. Beetje lastig, aangezien ik deze editie graag zou willen kopen. Dus kan iemand me vertellen of de editie van mei al in de winkels ligt? Iemand die dit blad regelmatig koopt bijvoorbeeld en die weet wanneer in de maand het blad uitkomt? Op de officiële site kan ik ook geen releasedatum vinden helaas.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit topic gelezen en zie dat iedereen een andere releasedatum noemt. Beetje lastig, aangezien ik deze editie graag zou willen kopen. Dus kan iemand me vertellen of de editie van mei al in de winkels ligt? Iemand die dit blad regelmatig koopt bijvoorbeeld en die weet wanneer in de maand het blad uitkomt? Op de officiële site kan ik ook geen releasedatum vinden helaas.

Als het goed is moet hij vandaag in de winkels te vinden zijn ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...