Jump to content

OPM Benelux brengt GTAIV preview uit!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Jongens ik zie hem zojuist liggen, ik had mijn moeder gevraagd uit te kijken naar het magazine als ze naar de winkel ging, met succes dus. :tu:

Bewerkt: door Mania-92
  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Eros

8

• icep0wer

8

• uniQueGTA

7

• Hanneswasco

6

Geplaatst:

Hey

lekker dan nieuwe OPM ik wacht wel tot ik wat scans op t internet tege kom..

ga niet betalen :eten::D

Geplaatst:

Zou ik wel doen als ik jouw was, kom op zeg, wat is nou 5 euro (zonder zo'n demo DVD voor de PS2) tegenwoordig? Zo'n blad vol bruisende previews en dergelijke, kijk als er nou allemaal reviews in stonden dan kon ik het me wel ergens begrijpen, maar betaal gewoon voor zoiets. Het is toch een spel wat de klapper van eind 2007 gaat worden? Ik heb wel geld er voor over om een preview te kunnen kopen, als een blad alleen in Amerika uit komt, kan ik me bedenken dat je scans download, maar als iets in Nederland te koop is kan ik me dat niet indenken, maar goed... niet iedereen is gelijk. En ik heb de scans nog niet, ik was net naar de betere bladen zaak, 5 supermarkten en nog een snoep winkeltje geweest, maar daar hadden ze ook niks, helaas. :N

Geplaatst:
:duh: Daarmee bedoel ik ook dat ik niet ga betalen daarvoor omdat ik t toch alleen maar voor GTA4 doe en miss als ik wat vets op internet tege kom over die magazine dat ik hem tog nog koop ^_^
Geplaatst:

Ze hebben hem hier niet bij de D2000....

Ik kijk zo nog even bij de bladenzaak in het winkelcentrum.

Welke zaken verkopen hem eigenlijk?

Geplaatst:
Ze hebben hem hier niet bij de D2000....

Ik kijk zo nog even bij de bladenzaak in het winkelcentrum.

Welke zaken verkopen hem eigenlijk?

bruna in ieder geval maar miss dat ie in veel winkels al is uitverkocht

Geplaatst:

ik ben pc gamer dus wou kijken hoeveel zo'n magazine kost. hij kostde 6,95 dacht ik. alleen voor GTA preview ga ik geen 7 euro betalen. maart och das mijn mening. (als het een pc game blad was dan wel)

Geplaatst:

Hier wat informatie over de nieuwe OPM die vandaag uit is gekomen :

In de nieuwste editie van het Nederlandstalige Officiële PlayStation Magazine is weer een boel nieuws te lezen over Rockstars allernieuwste Grand Theft Auto. De info noemen we even overzichterlijk voor je op, de nieuwe screens kun je bekijken door op de onderstaande thumbnails te klikken.

Liberty City zal kleiner zijn dan San Andreas, maar groter dan het Liberty City dat we kennen uit GTA III en Liberty City Stories.

Je mobieltje bevat een contactenljst, sms-inbox, organiser en camera. Met je mobieltje kun je sommige missies starten en zo draagt je mobieltje bij aan meer vrijheid.

De muziek en de stemmen zullen voornamelijk afkomstig zijn van onbekenden. Rockstar wil GTA IV een eigen identiteit geven.

De straten leven echt. Niet alleen doet iedereen wat hij of zij wil, ook zwerfen er verkreukelde blikjes cola rond en zitten lantarenpalen vol met roest.

Mensen reageren realistisch op plassen, op- en afstapjes, roosters en andere oneffenheden van de stoep.

GTA is volgens de OPM de mooiste next-gen game tot nu toe. Vergeet dus MotorStorm, gears of War of Oblivion! Overigens is nog niets definitief, het kan dus allemaal nóg wat mooier worden.

Laadtijden zijn verleden tijd, zelfs bij het naar binnen of naar buiten gaan zullen er geen laadtijden optreden.

Niko Bellic kan in onder andere telefoonpalen klimmen, iets wat in de eerdere GTA's nog niet mogelijk was.

Niko kan ook op elk moment een ruitje intikken van een auto, als deze op slot zit.

Bron: PS3only Link: http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=4069

Als iets niet mag aan deze post verwijder maar ik ben nieuw hier dus als het zo is.. sorry ^_^

Geplaatst:

Ik heb hem zojuist gekocht, en het stelt helaas weinig voor, de mensen van de opm, hadden een R* persoontje op bezoek, die enkele minuten voor hun neus het speelde, en zelf mochten ze alleen kijken, we weten dus nogsteeds een hoop niet, ook zijn er maar een paar echt "nieuwe" screens, de rest is bijna allemaal van de trailer geknipt, helaas. niet het geld waar als je alleen voor gta4 koopt. maarja alle info hierboven kloptwel, maar meer is er helaas niet.

Als hij werkelijk zo weinig voorstelt ga ik hem ook niet kopen. Ben vandaag wel gaan kijken, maar de meeste winkels hadden hem niet. Gelukkig niet misschien.

BTW: Is die magazine in plastic verpakt? Want als dat niet is kan ik even snel doorbladeren en zien of het de moeite waard is. ^^

Bewerkt: door Eros
Geplaatst:

Ja.. ik heb em me net ook gekogt mja,, hijs best wel vet maar het zijn ook maar 6 bladzijdes waar egt iets fatsoenlijks over GTA staat. de eerste 2 bladz. zijn wat mongole tekeningen en staat er preview bij en later staat er gewoon wat we al wisten :duh:

Het is een Nederlandstalig blad ja, maar aan de reacties hier te zien staat er niks bijzonders in en is het geldverspilling. Dus ik koop hem mooi niet. :tu:

Bewerkt: door gta_rulez

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...