Jump to content

OPM Benelux brengt GTAIV preview uit!


Dastard

Recommended Posts

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Eros

    8

  • icep0wer

    8

  • uniQueGTA

    7

  • Hanneswasco

    6

Er komt geen demo van GTA IV hoor, als je dat wilt bedoelen. Het blad heeft gewoon elke keer een disc met daarop demo's van allemaal verschillende spellen. Op hun site kun je zien welke spellen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Jawel voor de Xbox 360 komt er wel een demo. Van alle spellen waren voordat ze uitkwamen demo's op de 360.

Ik denk niet dat er een demo uit komt voor GTA IV, omdat GTA nooit demo's uit brengt voordat een spel uit komt en ik denk dat ik het zelf leuker zou vinden als ik het spel in één keer kan spelen inplaats van een gelimiteerde versie, waar je moet stoppen als het net leuk begint te worden. Alhoewel het wel leuk zou zijn, maar dan nog, dan zou je sowieso een afgekapt spel krijgen die niet aan onze wensen als fans voldoet denk ik. Buiten dat alles, ik denk dat ik de review zometeen ga halen, want het is in dit dorp koop avond en dan zullen ze hem hopelijk wel hebben. En zo duur is het nou ook niet, als ik maar niet zo'n lompe demo DVD er bij hoef te kopen, want dat is zonde van mijn geld. :puh: Ik heb toch geen PS2 of PS3. :)

Edit: Ik heb hem zonet gehaald, ik moet toch wat fan materiaal in huis hebben en daarmee is de eerste Nederlands geschreven preview een mooi iets. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat inderdaad helaas niet zo veel nieuws in. Meer herhaling van het reeds bekende. Maar dat is ook logisch aangezien al die bladen dezelfde demo hebben gezien.

Als je een abo hebt of het ergens bij de kapper ofzo kan lezen is het zeker wel de moeite waard aangezien alles duidelijk in het Nederlands wordt uitgelegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem zonet gehaald, ik moet toch wat fan materiaal in huis hebben en daarmee is de eerste Nederlands geschreven preview een mooi iets.

Kijk een echte fan, degene die geen 5 euros over hebben voor de allereerste preview/screenshots in een Nederlandstalig blad kan ik niet egte fans noemen, dat spel gaat strax ook 60/70 euro kosten, hebben jullie dat er niet voor over dan?? wat maakt die 5 euro nou uit en je hebt er nog een mooi blad voor terug ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat kan ik je zo zeggen er staan geen nieuwe screenshots in (w8 nog ff kijke voor de ckerheid :D )

ik zie wat tekeningentjes, trailer screenie's, die niko kerel met een uzi die aant schiete is (weet niet of die nieuw is)

die poster wat in new york (in t echt, niet in gta) 's nachts wat gebouwen en een foto wat met uitleg.. Dus aan jouw keus of je dat genoeg vind met je poep informatie wat je erin vind.. Ik vind het zelf wel leuk om een NL magazine te hebbe , je moet maar kijke :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem ook sinds gisteren en er staan wel een paar nieuwe screens in bijv. je ziet niko met een uzi schieten,een nieuwe screen van volgens mij de brooklyn bridge, je ziet een rijtje woonhuizen met een heel mooie taxi en politieauto op de voorgrond, je ziet niko rondlopen in een verwaarloozde buurt waar ( echtlijkend :schater: ) afval op de straat ligt en op de zelfde screen zie je ook nog een tekentje van een drugstore, wat waarschijnlijk betekent dat je hiernaar binnen moet als je leven nodig hebt en nog een paar andere screens waar een auto en een metro op staan

ik hoop dat jullie hier wat aan hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...