Jump to content

OPM Benelux brengt GTAIV preview uit!


Dastard

Recommended Posts

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Eros

    8

  • icep0wer

    8

  • uniQueGTA

    7

  • Hanneswasco

    6

PS2 demos :duh: Waarom geen Xbox 360 of PS3 demos wat heb je nou aan PS2 demos de PS2 heeft er toch niks mee te maken :duh:

Het is het Official Playstation 2 Magazine dude.... Daar gaan ze geen 360 demo's bijduwen en ook geen PS3 want daar zijn er nog niet zoveel van, meer mensen hebben een PS2...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem zonet gehaald, ik moet toch wat fan materiaal in huis hebben en daarmee is de eerste Nederlands geschreven preview een mooi iets.

Kijk een echte fan, degene die geen 5 euros over hebben voor de allereerste preview/screenshots in een Nederlandstalig blad kan ik niet egte fans noemen, dat spel gaat strax ook 60/70 euro kosten, hebben jullie dat er niet voor over dan?? wat maakt die 5 euro nou uit en je hebt er nog een mooi blad voor terug ook.

omdat échte fans geen 5 euro willen uitgeven omdat zij dagenlang aan het zoeken waren naar scans van de gameinformer en OPM en weten dat in dat nederlands blad totaal niets nieuws in komt te staan. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel een leuk artikel, maar extreem veel info halen we er niet uit...

exact wat overal op internet stond, maar het is natuurlijk wel fijner om het lekker op de bank te lezen.

Verder kwam ik 1 screen tegen die ik zelf nog niet had gezien :dans: .

Verder is het gewoon een leuk nummer met o.a. Manhunt 2 en een paar leuke previews.

Bewerkt: door The xbox lover
Link to comment
Delen op andere websites

wat voor demo's staan erop de disc? :klap:

Op de demo staat:

God of War II (15 min)

UEFA Championship League 07

Transformers

Alias

Beyond Good and Evil

Buffy the Vampire Slayer: Chaos Bleeds

Cy Girls

Mercenaries

Primal

Tomb Raider: Legend

En een video van Final Fantasy XII.

Dit is overigens ook op hun site te vinden.

En btw, GOW II is geen crap. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Mmm, ik ben nu echt aan het twijfelen of ik hem zou kopen. Vandaag is het niet zo druk voor mij dus ik heb tijd om eens even om de hoek om zo een magazinetje te gaan.

Hoeveel pagina's van de hoeveel gaan er over GTA IV?

Link to comment
Delen op andere websites

6 echte bladzijdes, en 2 bladzijdes waar een grootte tekening staat verspreid waar je dus niet veel aan hebt.

maar ik ben het de hele tijd over aant lezen vind t gewoon zo leuk om GTAIV te kunnen zien ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 'em gekocht in dezelfde winkel waar ik ook game-informer gekocht eb!! Tis eigenlijk etzelfde, maar gewoon zo cool! Twee boekjes, en verschillende screens(2 nieuwe screens in de OPM :puh: :P)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 'em gekocht in dezelfde winkel waar ik ook game-informer gekocht eb!! Tis eigenlijk etzelfde, maar gewoon zo cool! Twee boekjes, en verschillende screens(2 nieuwe screens in de OPM :puh: :P)

?Hoe heb jij de Game Informer gekocht in een bladenzaak?!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...