jorrit Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Kunnen die ps2 demo cd ook op de ps3 afspelen? Reageren
Eros Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Je kan PS2 spellen ook afspelen op de PS3. Dus in principe zou het ook moeten gaan met die demo. Ik kan je natuurlijk wel niet garanderen dat het werkt. ^^ Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Ik heb 'em gekocht in dezelfde winkel waar ik ook game-informer gekocht eb!! Tis eigenlijk etzelfde, maar gewoon zo cool! Twee boekjes, en verschillende screens(2 nieuwe screens in de OPM :P) ?Hoe heb jij de Game Informer gekocht in een bladenzaak?! Dat is een magazinezaak waar je allemaal internationale boekjes kunt kopen (Game informer, boekjes uit afrika, kranten van overal, ....) :eten: Reageren
profile Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Wat vinden jullie van de preview over gta IV uit het Official Playstation Magazine ? Vind je het stom en wist je alles al ? Of dacht je tijdens het lezen:had ik maar op scans gewacht. Of vind je het de moeite waard. Ik vind het de moeite waard. Ik had natuurlijk kunnen wachten op scans maar dan lijkt het niet zo echt . De screens zijn v-e-t.En de teksten ook geweldig. Ik kreeg tijdens het lezen zin om te gaan inbreken bij R* voor een demo . Ik ben nu helemaal in de ban. Het is een vet boekje.Dat je moet hebben klik hier voor meer informatie over dit vette magazine ! >>> Door NandroDavids: Hier hadden we al een topic over...samengevoegd<<< Reageren
Squidward Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Mwah, ik vond dat hij te kort was maar er zit wel info in die ik nog niet wist. Er wordt ook echt vertelt dat het zeer goede graphics geen laadtijden, betere AI van de voetgangers, ruiten inslaan, motoren zijn toegestaan en er zitten een paar vette screens tussen bijv. die ene met de trein of metro en dat je dan op achtergrond LC en Brooklyn Bridge ziet of die van Callahan Bridge. Was het het waard? Ja en nee Reageren
Biocount Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Mwah, ik vond dat hij te kort was maar er zit wel info in die ik nog niet wist. Er wordt ook echt vertelt dat het zeer goede graphics geen laadtijden, betere AI van de voetgangers, ruiten inslaan, motoren zijn toegestaan en er zitten een paar vette screens tussen bijv. die ene met de trein of metro en dat je dan op achtergrond LC en Brooklyn Bridge ziet of die van Callahan Bridge. Was het het waard? Ja en nee hmm dit stond allemaal al in gameinformer en een ander blad waarschijnlijk niet zinvol voor mij om dit blad telezen Reageren
Markant Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Ik vond het een leuk artikel. Er waren leuke illustraties bijgeplakt, met hier en daar een screenshot. Ook was de informatie top! Ik zou het waarderen op een 9. Reageren
sevaboy Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Ik heb hem al.Maar hij ligt niet in de rekken. Me vader brengt kranten en tijdschriften,en alles wat over is mag ik hebben. Ik heb nu 5 OPm's tijdschriften van nu. Maar hij ligt nog bij me pa,ik ga d'r straks achter. En dan lees time! Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 ze zijn toch bij post kantoren en supermakrten te koop? of zijn er meerderen winkels waar je kan ze krijgen??? Reageren
Rickos Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 het was zoiezo de moeite waard de screens zijn zo net iets scherper en het leest ook wat makkelijker weg in t nederlands Tis wel exact hetzelfde als de andere info ooohh en die demo is ook moeilijk vet met god of war 2 heel erg toffe game ook Reageren
Dx11 Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ik heb hem al.Maar hij ligt niet in de rekken.Me vader brengt kranten en tijdschriften,en alles wat over is mag ik hebben. Ik heb nu 5 OPm's tijdschriften van nu. Maar hij ligt nog bij me pa,ik ga d'r straks achter. En dan lees time! hij ligt al een paar dagen in de rekken hoor ik (en een hoop andere leden hier) hebben hem ook. Reageren
-ScOrp1 Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 (bewerkt) Ok ik heb de site gevonden, Ziet er goed uit dus ik ga hem denk wel kopen. Hoe duur zou tie denkje zijn? -ScOrp1 Bewerkt: 13 mei 2007 door -ScOrp1 Reageren
Dx11 Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Ok ik heb de site gevonden, Ziet er goed uit dus ik ga hem denk wel kopen.Hoe duur zou tie denkje zijn? -ScOrp1 €4,95 zonder ps2 demo cd, €6,95 met ps2 demo cd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.