Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, :sigaar:

Ik heb op het moment de Superman SA Beta Mod in m'n GTA SA.

Alleen nu wil ik er 2 Mods bij doen en dat zijn de B.A.S.E Forever mod & de Groove 4 Life mod.

Al deze mods hebben een main.scm & een script.img file.

Dus wanneer ik de B.A.S.E Forever scripts vervang met die ik al had, dan heb ik geen Superman Mod meer.

Terwijl ik dus alle 3 de mods erin wil hebben. :?

Weet iemand hier een oplossing voor?

Of is er iemand die, van alle scripts 1 script maken.

Dus dat alle mods in één script.img file zitten, en allemaal in één main.scm file?

Superman SA Beta 1.0:

Link

B.A.S.E Forever V2:

Link

Groove 4 Life:

Link

Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand dat voor mij zou kunnen doen & die bestanden dan even naar mijn E-mail sturen :D

Bedankt! :D

Geplaatst:

Ik heb je E-mailadres even weggehaald, want het publiceren hiervan mag niet op het forum. Maar als iemand je kan helpen zal hij/zij dat gewoon hier posten en heben we er wellicht allemaal wat aan :Y Hopelijk weet iemand een oplossing.....

Geplaatst:
Ik heb je E-mailadres even weggehaald, want het publiceren hiervan mag niet op het forum. Maar als iemand je kan helpen zal hij/zij dat gewoon hier posten en heben we er wellicht allemaal wat aan :Y Hopelijk weet iemand een oplossing.....

Sorry, daar wist ik niks van :)

Geplaatst:

Dan zul je dus alledrie de MAIN.SCM's moeten openen met SAMI. En dan de stukjes op de juiste plaats scripten, zodat alles samengevoegd is tot 1 Main.scm. Als je alles goed doet, zou het moeten werken. Alleen is het echt een *** werk om alles goed werkend te krijgen, en je moet een beetje ervaren met SCM zijn!

Ohja, SAMI kun je hier downloaden!

Succes! :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...