semmi Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik heb nu de originele versie van GTA San Andreas gekocht. Het is versie 2.0 en ik heb hem patched naar 1.0. Ik heb SAMP geinstalleerd, en als ik op connect druk bij een server krijg ik dit: Als ik dan wacht, 1 seconden dan start GTA San Andreas Singleplayer op. En als ik ik niet verzenden druk wordt het spel weer afgesloten. Mijn Firewall heb ik ook al uitgezet, en het werkt nog niet.. Ik heb hem ook toegevoegd aan de toestaan lijst in me firewall, werkt ook niet.. Ik ben vanplan om even te formateren maar is dit wel een goed plan? Mvg, Warkey Reageren
kristof01 Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 (bewerkt) Ik heb nu de originele versie van GTA San Andreas gekocht.Het is versie 2.0 en ik heb hem patched naar 1.0. Ik heb SAMP geinstalleerd, en als ik op connect druk bij een server krijg ik dit: Als ik dan wacht, 1 seconden dan start GTA San Andreas Singleplayer op. En als ik ik niet verzenden druk wordt het spel weer afgesloten. Mijn Firewall heb ik ook al uitgezet, en het werkt nog niet.. Ik heb hem ook toegevoegd aan de toestaan lijst in me firewall, werkt ook niet.. Ik ben vanplan om even te formateren maar is dit wel een goed plan? Mvg, Warkey Probeer eerst eens alles terug te installeren en terug om te zetten naar V1, als dat niet werk kunnen we verder kijken wat het probleem is . Veel succes! Bewerkt: 2 mei 2007 door kristof01 Reageren
semmi Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik heb nu de gta_sa.exe naar 1.0 gezet, en main.scm & script.img ook V1.0 Maar het werkt nog niet, ik blijf de error maar krijgen. Kunnen jullie verder kijken wat het probleem is? Mvg, Warkey Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Heb je nog andere dingen gedaan met GTA voordat je SA-MP installeerde? Mods en dergelijke kunnen daar een negatieve invloed op hebben. Daarnaast kan het zijn dat de fout in verband staat met het spel, heb je misschien fouten in GTA: San Andreas zelf bijvoorbeeld. Tot slot kan ik nu niet opmaken of je hem al wel of niet opnieuw hebt geïnstalleerd, voor hetzelfde geldt zal SA-MP het wel doen na installatie. Overigens, formatteren lijkt me niet echt slim om te doen omdat ik denk dat dit geen impact zal hebben op GTA, dat raad ik je dus ook af. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.