Jump to content

L3, R3, Select en Start Buttons

Recommended Posts

Geplaatst:

Welkom op het forum.

Die staan er toch al (dacht ik)

Bedoel je nu voor de cheats :? .

Want daar komen geen L3,23,select en start buttons in voor.

Kan je iets duidelijker zijn wat je juist bedoelt. :engel:

Nog veel plezier op het forum ;) .

Geplaatst:

Bij de besturings pagina bijvoorbeeld staat er R3-toets, kan er daar niet gewoon zoon mooie R3 button voor worden gemaakt.

Maar was gewoon benieuwd of die knoppen er ook voor bestonden want ik vind de knoppen zoals ze op wikiGTA staan orgineel

En ik zat by the way op Gamewinners te kijken hoe ze het daar gedaan hadden en daar staat bij een cheat voor GTA Vice City het volgende:

Better driving skills:

Press Triangle, R1(2), Left, R1, L1, R2, L1 during game play. A message will confirm correct code entry. . Press L3 or R3 to jump while driving.

Hier zou op wikiGTA een R3/L3 toets toch wel handig zijn :puh:

>>> Door GTA-Sheep: Dubbelposten samengevoegd<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Even voor de moderators hij is nieuw hier

Ik verwel kom je hartelijk _O_

Een tip lees voortaan de regels wat je nu aan het doen bent is dubbelposten en dat is niet toegestaan

>>> Door GTA-Sheep: En wat jij doet is moderatorgedrag en dat is ook niet toegestaan ;)<<<

Whaha weer een klacht die regeltjes ook pff et zijn er zoveel

Bewerkt: door gekkieJ01
Geplaatst: (bewerkt)
Better driving skills:

Press Triangle, R1(2), Left, R1, L1, R2, L1 during game play. A message will confirm correct code entry. . Press L3 or R3 to jump while driving.

Hier zou op wikiGTA een R3/L3 toets toch wel handig zijn :puh:

Het kan alleen met de L3 toets, niet met de R3 toets. Met R3 start je namelijk sommige voertuigenmissies en de L3 toets heeft geen functie behalve voor deze cheat.

De L3 zou bij deze cheat en de R3 bij de besturing niet mis staan, dat ben ik met je eens. Maar dat is niet aan mij..^^

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:

Hopen dat wikiGTA nu bereid is om deze toetsen te maken :) dan kan er ook een grote controller worden gemaakt voor de besturing (die is er al) maar dan nog beter omdat alle toetsen dan in de zelfde style zijn, want nu zie je dat alle toetsen behalve start,select (deze zijn opzich ook wel belangrijk), L3,R3 in de besturingspagina zijn verwerkt.

Ik zou het in iedergeval leuk vinden als deze toetsen ook nog werden gemaakt :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...