profile Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ga jij vaak naar de bios. Ik ken mensen die voor elke film naar de bios gaan om hem te kijken. En andere mensen wachten gewoon tot hij uitkomt op dvd. Ik zelf zit daar tussenin.Ik ga naar de bios als ik zin heb . De bios gaat niet weg.Dus je kan altijd gaan als je wil. En voor vele films wacht ik gewoon tot ze zijn uitgekomen voor dvd. Dan kan ik lekker thuis kijken .Maar dan heb ik wel geen popcorn . En jullie Reageren
mathi Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ga jij vaak naar de bios.Ik ken mensen die voor elke film naar de bios gaan om hem te kijken. En andere mensen wachten gewoon tot hij uitkomt op dvd. Ik zelf zit daar tussenin.Ik ga naar de bios als ik zin heb . De bios gaat niet weg.Dus je kan altijd gaan als je wil. En voor vele films wacht ik gewoon tot ze zijn uitgekomen voor dvd. Dan kan ik lekker thuis kijken .Maar dan heb ik wel geen popcorn . En jullie vroeger wekelijks maar nu niet meer, geen tijd door weekend werk Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik alleen als er een leuke film is die echt de moeite waard is. Dus soms is dat 1 keer in een jaar, en soms 5 keer. Als ik verliefd ben ga ik natuurlijk ook veel meer naar de cinema. Rarara met wie. Dit jaar ga ik waarschijnelijk alleen maar naar Spiderman 3 gaan kijken en Harry Potter and The Order of the Phoenix. Reageren
Eros Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 En ik ga regelmatig naar de bioscoop meestal gewoon met een paar vrienden voor het plezier, dus niet speciaal voor een film want die vind je later toch op dvd. Reageren
Jorair Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik ga meestal zo'n 3 tot 5 keer per jaar naar de bioscoop. Maar enkel als er een film is die ik echt wil zien, zoals dit jaar mr. beans holiday en de film over Firmin Crets. Meestal wacht ik gewoon tot de film uitkomt op TV/DVD. Er is ook geen bioscoop dicht bij in de buurt. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 (bewerkt) Ik ga bijna nooit heen, alleen laatst naar Mr Bean's Holiday. Was een hele leuke film. Bij ons zitten 3 bioscopen in de stad. Twee in de binnenstad en 1 in het stadion. Bewerkt: 4 mei 2007 door Dutchy3010 Reageren
Ice Banana Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 (bewerkt) Films Downloaden en branden is illigaal, hint hint! Ik ga bijna nooit naar de Bios,alleen als ik word uitgenodigt Ik wacht altijd tot ze op DVD zijn,en dan naar Videotheek om ze te huren,veel goedkoper IB Bewerkt: 2 mei 2007 door ICE BANANA Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ja, Gisteren ging ik nog naar Spiderman 3. Reageren
spoeky Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Nee eigenlijk nooit! Ik was laats naar de bios, naar de film van mister bean met de klas. Maar daarvoor ben ik lang niet in de bioscoop geweest! Reageren
Woetsha Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik ga er alleen heen met mijn vrienden en als er een goede film is anders niet ! Reageren
kristof01 Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik ga één keer per week. Toch fijn met een paar vrienden een goede film bekijken. Ook huur ik soms een film . Reageren
LBG Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Films Downloaden en branden is illigaal, hint hint!Ik ga bijna nooit naar de Bios,alleen als ik word uitgenodigt Ik wacht altijd tot ze op DVD zijn,en dan naar Videotheek om ze te huren,veel goedkoper IB Nee hoor is legaal als het voor eigen gebruik is. http://www.iusmentis.com/maatschappij/juri...gdatopinternet/ Ik ga wel vaak naar de bioscoop. Reageren
sevaboy Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Te zien als het mooie films en coole films zijn. Zoals: -300 -Ghostrider en nu Spiderman 3 Dit waren de films uit 2007 die ik gezien heb. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Films Downloaden en branden is illigaal, hint hint!Ik ga bijna nooit naar de Bios,alleen als ik word uitgenodigt Ik wacht altijd tot ze op DVD zijn,en dan naar Videotheek om ze te huren,veel goedkoper IB Nee hoor is legaal als het voor eigen gebruik is. http://www.iusmentis.com/maatschappij/juri...gdatopinternet/ Ik ga wel vaak naar de bioscoop. Woops,ben er iets vergeten bij te zetten ; Films Downloaden en branden is illigaal als je ze verspreid en verhandelt IB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.