RobertSA Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Mwa niet echt. Of het moet net vakantie zijn en er moet een leuke film draaien. Ik denk 1 x in de 3 maanden ongeveer...dus niet zo vaak. Reageren
profile Geplaatst: 9 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Films Downloaden en branden is illigaal, hint hint!Ik ga bijna nooit naar de Bios,alleen als ik word uitgenodigt Ik wacht altijd tot ze op DVD zijn,en dan naar Videotheek om ze te huren,veel goedkoper IB Geldwolf Illegale downloader Is er ook iets goeds over jou Reageren
GTA Monster Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Nou, nee! Ik hou niet echt van de bioscoop! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ik ga er haast nooit heen. Ik hou ook niet echt van films. :$ Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Soms, en als ze 16+ zijn en ik wil niet wachten tot 'ie op DVD uitkomt, heb ik zo mijn manieren om er toch aan te komen. Reageren
xdr Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 af en toe eens meestal wacht ik gewoon tot hij te huur is goedkoper dan de bioscoop en sneller dan downloaden Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Nooit. Ik hoor altijd lui fluisteren en gniffelen en popcorn eten, beetje vervelend. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Nee aleen als er echt een leuke film draait... Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 misschien nu weer een keertje naar Spiderman 3 Reageren
Maxis Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Ik ga ook amper naar de bios, heel af en toe ga misschien 3 x per jaar ofzo. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Ik zelf ga meestal alleen naar de bioscoop als het slecht weer is en als we met een groepje vrienden zijn. Meestal kiezen hun de films. Ik ben niet iemand die bij elke nieuwe film die uitkomt gaat kijken. Ik ben ook niet iemand die meestal afspreekt voor de cinema. Ik ga er enkel heen als ik uitgenodigt word door vrienden om eens namiddagje bioscoop ofzo te doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.