Tunix Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Hier is mijn nieuwe sig: Ik ben nog nieuw in vector art dus niet te streng zijn. Ik heb er ook niet zoveel tijd aan besteed. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Mooie sig kan iets meer tijd aan besteed worden ik geef je een 6.5 Die randen kunnen iets beter uitgeknipt worden Reageren
Tunix Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Mooie sig kan iets meer tijd aan besteed worden ik geef je een 6.5Die randen kunnen iets beter uitgeknipt worden Ik wist eerlijk gezegd niet wat ik er nog meer aan kon toevoegen, ik had namelijk geen tut gebruikt en ik ben nog maar een beginner. Reageren
Eros Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik vind het een geslaagde vector signature. Alleen zie je rechtsonder een grootte brush waar je nog een paar andere brushes kunt doorzien, dat kun je best vermijden want dat ziet er meestal niet zo goed uit. Je kon misschien ook een ander font kiezen want deze is een beetje simpel. Maar voor de rest ziet alles er mooi uit. 7.5/10. Blijven oefenen. Reageren
Pitbull Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 mooi, alleen wat te hoog voor een signature he? Ik ben er zelf nog niet mee bezig (vector art), maar ik ben van plan om er mee te beginnen. Nu ben ik met 'abstract' bezig... nu je sig dan : misschien oogde een render waarin hij net een goal had gemaakt mooier denk ik. Maar al bij al is hij wel nog te doen. De BG dan, mooi kleurgebruik. en de tekst is ook mooi gedaan. Ook mooie border btw...9/10 Reageren
Tunix Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 (bewerkt) Dankje voor jullie rates, ik heb er veel aan Ik zal er de volgende keer op letten. @Pitbull: Ja ik weet dat hij te hoog is, dat was een dom foutje van me Bewerkt: 2 mei 2007 door Tunix Reageren