Tunix Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Hier is mijn nieuwe sig: Ik ben nog nieuw in vector art dus niet te streng zijn. Ik heb er ook niet zoveel tijd aan besteed. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Mooie sig kan iets meer tijd aan besteed worden ik geef je een 6.5 Die randen kunnen iets beter uitgeknipt worden Reageren
Tunix Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Mooie sig kan iets meer tijd aan besteed worden ik geef je een 6.5Die randen kunnen iets beter uitgeknipt worden Ik wist eerlijk gezegd niet wat ik er nog meer aan kon toevoegen, ik had namelijk geen tut gebruikt en ik ben nog maar een beginner. Reageren
Eros Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik vind het een geslaagde vector signature. Alleen zie je rechtsonder een grootte brush waar je nog een paar andere brushes kunt doorzien, dat kun je best vermijden want dat ziet er meestal niet zo goed uit. Je kon misschien ook een ander font kiezen want deze is een beetje simpel. Maar voor de rest ziet alles er mooi uit. 7.5/10. Blijven oefenen. Reageren
Pitbull Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 mooi, alleen wat te hoog voor een signature he? Ik ben er zelf nog niet mee bezig (vector art), maar ik ben van plan om er mee te beginnen. Nu ben ik met 'abstract' bezig... nu je sig dan : misschien oogde een render waarin hij net een goal had gemaakt mooier denk ik. Maar al bij al is hij wel nog te doen. De BG dan, mooi kleurgebruik. en de tekst is ook mooi gedaan. Ook mooie border btw...9/10 Reageren
Tunix Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 (bewerkt) Dankje voor jullie rates, ik heb er veel aan Ik zal er de volgende keer op letten. @Pitbull: Ja ik weet dat hij te hoog is, dat was een dom foutje van me Bewerkt: 2 mei 2007 door Tunix Reageren
Woetsha Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Knappe sig ! 9/10 Alleen spijtig dat hij te groot is voor een signature ! Ik zie ook dat er bij de voeten van Drogba mee is geknoeid ???? Reageren
Pitbull Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik zie ook dat er bij de voeten van Drogba mee is geknoeid ???? Waarschijnlijk zat hij op de grasmat en heeft hij dat weggelaten. Daarom lijkt het alsof hij zweeft....denk ik... Reageren
Tunix Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik zie ook dat er bij de voeten van Drogba mee is geknoeid ???? Waarschijnlijk zat hij op de grasmat en heeft hij dat weggelaten. Daarom lijkt het alsof hij zweeft....denk ik... Inderdaad. Die schoenen waren erg ongedetailleerd dus die waren erg moeilijk te renderen... Reageren
.Syfes Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Mooie sig de vector is goed gelukt ,de font vind ik echt mooi ik wist eigelijk niet dat je dat kon tunix Offtopic : Ik moet van men vader can de computer dus daarmee deze snelle reactie 7/10 Greetings .Syfes Reageren
gta_rulez Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ziet er zeer mooi uit 8,5/10. Alleen jammer van die schoenen en bij zijn rechterarm klopt het volgens mij niet echt. Maar verder heel mooi, ook een goeie achtergrond. Reageren
.Djanick Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 ik vind het een niet echt mooi sign, de formaat is niet bijpassend ook je render is niet erg mooi uitgeknipt omdat je de voeten helemaal niet ziet *als je die niet kon uitknippen kon je tenminste wel proberen die weg te laten* de font vind ik niet echt bij je BG passen want daar is alles laat maar zeggen dik/vet en je font is dun ik kan er niet veel van maken jammer genoeg 6/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.