Jorair Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Hallo iedereen, ik heb een vraagje. Ik heb net een documentaire over vliegtuigen gekocht ( ), maar er zitten nogal veel oninterresante stukken tussen. Nu zoek ik een (liefst gratis) programma waarmee ik er stukken eruit kan 'knippen' en aan elkaar monteren, zodat ik enkel interresante stukken overhoud. Weet iemand hier zo'n programmatje, het liefst een gratis en gebruiksvriendelijk. Als dit illegaal is, moet je er niet op antwoorden. m.v.g. Jorair Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Hallo iedereen, ik heb een vraagje.Ik heb net een documentaire over vliegtuigen gekocht ( ), maar er zitten nogal veel oninterresante stukken tussen. Nu zoek ik een (liefst gratis) programma waarmee ik er stukken eruit kan 'knippen' en aan elkaar monteren, zodat ik enkel interresante stukken overhoud. Weet iemand hier zo'n programmatje, het liefst een gratis en gebruiksvriendelijk. Als dit illegaal is, moet je er niet op antwoorden. m.v.g. Jorair Windows movie maker, camtasia studio ofzoiets. wel een trial maar volgens mij kun je er dan nog best veel mee. En ik weet niet of dit illegaal is, dus ik post maar . Reageren
gta_rulez Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 (bewerkt) Hier mee kan je dvd's rippen naar Mpeg. Dan kan je het gewoon monteren met movie maker. Edit: Volgens mij is dit legaal zolang het alleen voor thuisgebruik is. >>> Door Preddy: Volgens mij ook, topic blijft open <<< Bewerkt: 2 mei 2007 door Preddy Reageren
joshoon Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 En als je hebt geripped hebt kun je ook goed Magix Music Maker 2007 gebruiken, Klinkt mischien wel raar, Maar knippen en plakken van filmpjes kun je als de beste daarmee, vindt ik zelf Reageren
ifc3 Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Een echt gratis programma heb ik nog niet hiertussen gezien. Bv. KDEnLive is een goed videoberwerkingsprogramma. Reageren
Jorair Geplaatst: 4 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 (bewerkt) Hier mee kan je dvd's rippen naar Mpeg. Dan kan je het gewoon monteren met movie maker.Edit: Volgens mij is dit legaal zolang het alleen voor thuisgebruik is. >>> Door Preddy: Volgens mij ook, topic blijft open <<< Ok, maar als ik die documentaire heb geript naar Mpeg krijg ik zo'n hoog en smal beeld, op welke instellingen van beeldformaat moet ik het zetten? En ik kan dat geript bestand ook niet openen met Windows movie maker. :$ Bewerkt: 4 mei 2007 door Jorair Reageren
Rivel Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Movie maker is gratis hoor! Verder (werk je toevallig op eenmac?) dan heb je denkik Istudio! Reageren
ifc3 Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Movie maker is gratis hoor! Verder (werk je toevallig op eenmac?) dan heb je denkik Istudio! Movie maker is niet gratis, iMovie en iMovie HD zijn ook niet gratis. Reageren
Jorair Geplaatst: 4 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Movie maker is wel gratis, want het stond op mijn pc geïnstalleerd toen ik hem kocht. Maa heeft iemand een antwoord op mijn vraag? Reageren
ifc3 Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Movie maker is wel gratis, want het stond op mijn pc geïnstalleerd toen ik hem kocht.Maa heeft iemand een antwoord op mijn vraag? Tja, is GTA San Andreas ook gratis, als het op je pc geinstalleerd staat als je het koopt? Als je een nieuwe pc koopt, en je wilt er Windows Movie maker op, dan moet je windows kopen (80-500 eurie), daarbij krijg je MovieMaker. Het werkt dus zoiets: Als je bij mij voor 1500 euro aan waardeloze troep koopt, krijg je een gratis pc twv 250 euro! Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Movie maker is wel gratis, want het stond op mijn pc geïnstalleerd toen ik hem kocht.Maa heeft iemand een antwoord op mijn vraag? Tja, is GTA San Andreas ook gratis, als het op je pc geinstalleerd staat als je het koopt? Als je een nieuwe pc koopt, en je wilt er Windows Movie maker op, dan moet je windows kopen (80-500 eurie), daarbij krijg je MovieMaker. Het werkt dus zoiets: Als je bij mij voor 1500 euro aan waardeloze troep koopt, krijg je een gratis pc twv 250 euro! Wat heeft dit te maken met het topic? Ik zou proberen zolang je de film in je bezit blijft houden de dvd te rippen, je kan namelijk ook met Clone DVD, download een trial, kan je stukken selecteren die je interessant vind en die op je nieuwe DVD zetten. Een DVD kopiëren mag zolang je het origineel in je bezit hebt en je het niet doorverkoopt, of verhandeld. Reageren
ifc3 Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Movie maker is wel gratis, want het stond op mijn pc geïnstalleerd toen ik hem kocht.Maa heeft iemand een antwoord op mijn vraag? Tja, is GTA San Andreas ook gratis, als het op je pc geinstalleerd staat als je het koopt? Als je een nieuwe pc koopt, en je wilt er Windows Movie maker op, dan moet je windows kopen (80-500 eurie), daarbij krijg je MovieMaker. Het werkt dus zoiets: Als je bij mij voor 1500 euro aan waardeloze troep koopt, krijg je een gratis pc twv 250 euro! Wat heeft dit te maken met het topic? Ik zou proberen zolang je de film in je bezit blijft houden de dvd te rippen, je kan namelijk ook met Clone DVD, download een trial, kan je stukken selecteren die je interessant vind en die op je nieuwe DVD zetten. Een DVD kopiëren mag zolang je het origineel in je bezit hebt en je het niet doorverkoopt, of verhandeld. Ik wilde gewoon even duidelijk maken dat niet alles wat je bij je pc krijgt gratis is. Dat wat in je betaalde OS zit ook niet gratis is. >>> Door Preddy: (NB: Dit is aan elke betrokkene gericht, ik zet dit alleen even in de laatste post) We weten het nou wel , laten we weer even terug on topic gaan aangezien dit zeer weinig met het topic te maken heeft. Volgende keer stuur even een PM voor dit soort discussies. BVD mensen.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.