Rullez Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik heb zinskort een CUE Bestand op mijn computer staan. Maar ik kan het niet openen. Weet iemand met wel programm/Manier ik dit moet openen? MVG, Rullez Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Kort maar krachtig: ==> KLIK <== Reageren
ifc3 Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Kort maar krachtig: ==> KLIK <== En als het niet bij een muziek/film cd/dvd zit dan? Reageren
Mirrrr Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Kort maar krachtig: ==> KLIK <== En als het niet bij een muziek/film cd/dvd zit dan? Dan zit het denk ik bij een gedownload spel? Dan mogen we je de uitleg niet geven. Sorry. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 (bewerkt) Ik wil je ook even op deze site wijzen, daar kan je nazoeken waar al die bestandextensies voor gebruikt worden enzo. Bewerkt: 3 mei 2007 door Mania-92 Reageren
Rullez Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Maar ik wil het aleen openen. Welk prgramma moet ik daarvoor dan gebruiken? Reageren
Biocount Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Maar ik wil het aleen openen. Welk prgramma moet ik daarvoor dan gebruiken? op cd branden is een oplossing en er zijn nog een paar oplossingen maar die mag ik niet geven op het forum Reageren
Mania-92 Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Maar ik wil het aleen openen. Welk prgramma moet ik daarvoor dan gebruiken? Je kan het .cue bestand gewoon openen in kladblok, word of een andere textverwerker. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Waar een .cue bestand is is ook een .bin bestand. Als je een bin bestand hebt dan moet je die openen, ik doe nooit iets met die cue dingen . Reageren
Wauzie Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Het *.cue bestand is enkel een link naar het *.bin bestand, en volkomen overbodig. Je kan ook de *.bin direct openen. Reageren
Rullez Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Heel erg bedankt, Het is mij nu gelukt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.