mathi Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2007 in het water in portland staat er achter salvatores huis een vuurtoren, is deze bereikbaar zonder te vliegen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2007 Voor zover ik weet niet nee, ik denk dat je de dodo moet pakken. OF met chittychittybb met een auto erheen vliegen. Je kan natuurlijk ook een boot pakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2007 Je kan natuurlijk ook een boot pakken. Met een boot kun je hier niet veel doen, aangezien je niet even met je boot kunt aanmeren, om vervolgens het eiland te voet te betreden. De enige mogelijkheid om bij de vuurtoren te geraken, is dus per Dodo. Maar, let op: rondlopen op het eiland is vrij lastig, aangezien je op de een of andere manier telkens eraf dreigt te glijden wanneer je niet in beweging blijft. Dit doet denken aan het effect van een té stijle rots, waar je ook van af dreigt te glijden (wanneer je je hierop bevindt). Bovendien valt er op dit eiland ook niet veel te beleven, maar het blijft natuurlijk altijd leuk om op deze 'moeilijk te bereiken gebieden' te geraken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2007 Ik dacht dat je misschien met een snelle boot tegen het eiland aan kon varen zodat je er op terecht kwam. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2007 Bij GTA III kun je alleen met een Dodo op komen. Als je er persé op wil komen kun je het bij GTA Liberty City Stories proberen. Dar kun je heel simpel aanmeren en erin komen, alleen er staat een hek voor, maar daar kun je via de linker rots omheen springen en rennen. Bij The Sicilian Gambit zul je precies zien hoe het eruit ziet. Maar helaas wel anders dan in GTA III. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jasperke Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 sorry voor mijn late, heel late reactie ik ben er opgeweest, ik heb hem gewoon een stukje verplaatst met een edit programma, hij ligt nu aan die berg erlangs^^ als je hem wil, dan stuur ik wel even het ipl bestand door;) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Even nog een kleine toevoeging betreffende deze kwestie: op internet zijn mods te downloaden die een brug creëren van het vaste land naar deze vuurtoren. Deze brug is gewoon solid en dus kun je voortaan met een auto er simpelweg naar toe rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Honkbalpet Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 Het is niet moeilijk hem te bereiken alleen kan je er niet erg dichtbij komen of naar binnen door onzichtbare muren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nintendo5998 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 ge kunt toch ni me ne dod vliegen. bij mij stijgt die nooit allesinds Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nintendo5998 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 sorry ik had de tutorial nog niet gelezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 Cheaten, gewoon code voor auto's kunnen over water rijden ofiets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.