_Carl_Johnsen_ Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 hoe kan ik gebouwen kopen zoals vliegveld in Las venturas en hoe weet ik welke autos ik kan verkopen)bij de haven' thanx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 volgens mij na veel missies te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Wat is dat nou voor een antwoord? Maar je kan weten welke auto's je moet inleveren door erin 1 te stappen en dan te kijken of er een venstertje ontstaan ( linksbovenin ) met de tekst : You can bla bla this vehicle @ easter basin docks.. En die gebouwen?.. je kan maar bepaalde ''properties'' kopen en volgens mij zijn dat \Zero's RC shop, Wangs Cars, En de airstrip : Hoe je deze koopt? door op L1 te drukken in het icoontje als je genoeg geld hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Carl_Johnsen_ Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Wat is dat nou voor een antwoord? Maar je kan weten welke auto's je moet inleveren door erin 1 te stappen en dan te kijken of er een venstertje ontstaan ( linksbovenin ) met de tekst : You can bla bla this vehicle @ easter basin docks.. En die gebouwen?.. je kan maar bepaalde ''properties'' kopen en volgens mij zijn dat \Zero's RC shop, Wangs Cars, En de airstrip : Hoe je deze koopt? door op L1 te drukken in het icoontje als je genoeg geld hebt hoe weten sommige mensen dan dat ze nog die en die atuo nodig hebbe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Omdat je op een bord kan kijken in de haven bij het inlever punt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Omdat je op een bord kan kijken in de haven bij het inlever punt dat van die missies te doen was op de vraag van die vliegvelden te kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Carl_Johnsen_ Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Omdat je op een bord kan kijken in de haven bij het inlever punt thanx , slotje!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Omdat je op een bord kan kijken in de haven bij het inlever punt thanx , slotje!!!!!! ja weet iemand na hoeveel procent je het vliegveld kan kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 (bewerkt) Ik weet niet na hoeveel procent maar iig in de 2e of 3e missie van Mr. Toreno Dat is dus als je net Las Venturas hebt unlocked Rond de 35-40% Bewerkt: 4 december 2004 door Dutsj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Ik weet niet na hoeveel procent maar iig in de 2e of 3e missie van Mr. Toreno Dat is dus als je net Las Venturas hebt unlocked en hoeveel procent moet je hebben zoals ik vroeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinguin Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 (bewerkt) het gaat niet op procenten volgensmij want iemand kan al heel veel tags hebben gespoten en de ander niet en ze zijn even ver met de verhaallijn en dan hebben ze wel een verschilled percentage Bewerkt: 4 december 2004 door pinguin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 (bewerkt) Ik weet niet na hoeveel procent maar iig in de 2e of 3e missie van Mr. Toreno Dat is dus als je net Las Venturas hebt unlocked Rond de 35-40% bedankt om het te zeggen maar post het devolgende keer in een nieuw venster aub ik had het bijna niet gezien Bewerkt: 4 december 2004 door juul Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 ik heb gehoord dat je een hippieshop kunt kopen in SF in Hashbury?? kan dat?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Ja in de checklist van een andere gta site stond ook tussen de Assed Propeties dat je een Hippyshop kan kopen. Ik zal maar eens op onderzoek gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 door die side missies te doen krijg je ook properties, zoals trucker bedrijf, parkeer bedrijf, en pizza bedrijf dacht ik ook. kijk maar is bij de zoek optie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.