El_EviL_{EL} Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Hey, ik heb even een vraag: ik wil mijn zelfgemaakte filmpjes uploaden via "windows movie maker", maar vanaf dat ik er 3 of 4 filmpjes upload en importeer in mijn video-band, crasht "windows movie maker"?? :s hij komt gewoon trug op het bureaublad zonder een foutmelding of iets... help plz,... Reageren
gta_rulez Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Dat zelfde probleem had ik ook op XP, ik denk dat het gewoon een bug in Moviemaker is. Je kan even proberen de nieuwste versie te downloaden. Maar ik weet niet zeker of er iets aan te doen is. Reageren
El_EviL_{EL} Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Dat zelfde probleem had ik ook op XP, ik denk dat het gewoon een bug in Moviemaker is.Je kan even proberen de nieuwste versie te downloaden. Maar ik weet niet zeker of er iets aan te doen is. ik hoop van wel, anders kan'k nooit meer filmpjes maken :'( Reageren
gta_rulez Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Bij mij werkte die pas weer toen ik XP opnieuw geinstalleerd had, na hem eerst te formatteren. Was toen sowieso hard nodig dus ik heb het niet speciaal voor Movie Maker gedaan. Reageren
El_EviL_{EL} Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 weet iemand waar ik "windows movie maker (2)" opnieuw kan downloaden om opnieuw te installeren? want als ik naar www.microsoft.com ga, en daar zoek naar "windows movie maker (2)", zegt hij dat je "automatische updates downloaden" moet aanvinken bij je systeeminstellingen, maar die staan aangevinkt, ik wil gewoon het programma zelf, opnieuw downloaden en installeren... Reageren
El_EviL_{EL} Geplaatst: 3 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 heb nu een stuk of 3 filmpjes geimporteerd, maar als ik nu een vierde filmpje importeer, of een een filmpje splits, dan crasht windows movie maker :s Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.