Jump to content

stalker shadow of chernobyl

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi. ik he zins vandaag stalker shadow of chernbyl en ik zitd geliijk al vast in het eerste level.

ik zit in een kamer waar een man staat waar ik eeten kan kopen. verder zitten alle dueren dicht.

wat moet ik hier doen ?? ik kan er maar niet uit.

plz help

Geplaatst:
hoi. ik he zins vandaag stalker shadow of chernbyl en ik zitd geliijk al vast in het eerste level.

ik zit in een kamer waar een man staat waar ik eeten kan kopen. verder zitten alle dueren dicht.

wat moet ik hier doen ?? ik kan er maar niet uit.

plz help

Onder die 'trade' mogelijkheid staan twee mogelijkheden, wat bedoelt is om te communiceren met de desbetreffende persoon of om te handelen in goederen. Dit zul je door het hele spel tegenkomen. Ik heb dit probleem zelf eerst ook ondervonden, maar het is grof gezegd gewoon even wat verder kijken dan je neus lang is.

Ik zal het proberen uit te beelden; je staat voor een stuk tralies, een Rus die verteld dan iets wat je niet begrijpt. Als hij uitgepraat is druk je op de 'use button', om te praten. Dan kom je in het 'trade menu' dat bestaat uit twee delen, in het bovenste gedeelte kun je onder andere inderdaad eten kopen. Als je een stukje naar beneden kijkt staan daar twee opties, volgens mij is dat 'give me the mission' o.i.d.. Daarna zal hij joo de missie uitleggen. Succes verder!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...