Jump to content

Red Balloons

GangStaH-ScUm

Recommended Posts

Red Balloons zijn een soort ''verzameldingen die je moet hebben om de 100% te halen. Het zijn er in totaal 99. Hier kan je kijken waar de Red Balloons zijn ;). Verder krijg je ook nog beloningen per 10 ge-unlockte balloons:

10 balloons > Pistol

20 balloons > Scorpion

30 balloons > Stubby Shotgun

40 balloons > Molotov Cocktails

50 balloons > AK

60 balloons > Body Armor

70 balloons > Flame Thrower

80 balloons > Equalizer

90 balloons > Sniper Rifle

99 balloons > M249

Veel succes met het verzamelen van Red Balloons :cya:

Delen op andere websites

Red Balloons zijn een soort ''verzameldingen die je moet hebben om de 100% te halen. Het zijn er in totaal 99. Hier kan je kijken waar de Red Balloons zijn ;). Verder krijg je ook nog beloningen per 10 ge-unlockte balloons:

10 balloons > Pistol

20 balloons > Scorpion

50 balloons > AK

60 balloons > Body Armor

80 balloons > Equalizer

99 balloons > M249

heel erg bedankt ::

Delen op andere websites

je moet ze idd verzamelen maar ik vind dat dus eigenlijk nutteloos :duh:

>>> Door SummerBase: Gelieve niet te posten als je niks zinnigs toe te voegen hebt. Als je het niet nuttig vindt kun je dat plaatsen in een meningen topic, maar niet in een help topic. ;)<<<

Delen op andere websites

Ik kan er 1 niet vinden :ch: moet k heel Vice weer afzoeken :cry:

>>> Door SummerBase: Ja, dat moet iedereen als hij/zij een red balloon niet kan vinden. Buiten dat, vindt ik dit niet een nuttige toevoeging aan dit topic, post alleen als het echt nodig is of als het waarde aan een topic toevoegd. ;)<<<

Delen op andere websites

• 3 weken later...
Hoe knal je die ballonnen eigenlijk af?

Ik zie er regelmatig hangen maar zou helemaal niet weten hoe is ze zou moeten raken...

Een Red Balloon kan je raken door gewoon een wapen te nemen, ik vind een Machine Gun altijd het gemakelijkste. Mikken, en schieten op de balloon. En dan zal je een teken krijgen met: Red Balloon Burst */99.

Als hij heel hoog zit kan je het met een sniper proberen, of met een Little Willie, omdat die ook een wapen aan boord heeft.

Veel succes!

Delen op andere websites

Ik wil nog even wat toevoegen op het verhaal van Hanneswasco. Je kan in principe met elk wapen een red balloon uitelkaar schieten, en de handigste manier is met de Laser Sniper Rifle, of met de Sniper Rifle. Met deze 2 wapens kan je namelijk goed richten, en in en uitzoomen. Maar het kan ook net zo goed met andere wapens. Als je een normaal wapen pakt dan richt hij meestal automatisch ergens op, bijvoorbeeld iemand die naast je loopt. Door op de \/ (down) toets te drukken schakel je dit uit, en dan kan je dus overal op richten. Je kan helaas niet in of uitzoomen, maar toch is het best simpel. Veel succes ermee!

Delen op andere websites

ik heb er zelf een 1en een half uur over gedaan :puh:

>>> Door SummerBase: Dat is toch helemaal niet van gelang bij dit topic? Gelieve deze spam voor je te houden, want daar zijn we niet van gediend, svp. :)<<<

Delen op andere websites

Ik kan er 1 niet vinden moet k heel Vice weer afzoeken

niet helemaal

(PS2)als je in het pauze menu naar map gaat moet je X ingedrukt houden dan krijg je een speciaal menu waarmee je vanalles kunt toggelen zoals Balloons, rampages, unique jumps, empire buildings, ...

als je het op Red Balloons zet, verschijnen alle Kapotte balloons op de map.

als je dan de map van Wikigta bij je hebt(klik hier) dan kun je gemaaklijk de resterende Balloon Liquideren.

en even over andere GTA collectables:

haal gewoon 2 dezelfde maps waar de Colletbles staan aangeduid hou 1 bij voor controle en de andere gebruik je om aan te duiden wat je al gevondn hebt. Op die manier vindt je ook alles.

Delen op andere websites

• 2 weken later...

10 balloons > Pistol

20 balloons > Scorpion

50 balloons > AK

60 balloons > Body Armor

80 balloons > Equalizer

99 balloons > M249

heel erg bedankt ::

ty

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...