Woetsha Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik vind hem niet beter dan de vorige, maar je hebt het wel goed gevonden paar - punten: Paars is niet de kleur je had beter wat grijs of zwart gebruikt Een klein zwart rand is ook goed! Ik zie dat Agent kellerman ervan boven een beetje afgeknipt lijkt ! Een 7/10. Reageren
.Antonio Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Eigenlijk snap ik niet dat je hier een signature van maakt, want het is een erge ramp. Maarja, daarop kan je niet een signature raten. Dus over de sig: Ik vind de kwaliteit heel slecht, dat komt omdat je hem als een filmpje hebt. Maar het blijft slecht. De bewegende beelden zijn ook slecht, ik snap eerlijk gezegt niet waarom je daarom een bewegend plaatje moet maken, want je ziet gewoon het WTC en dan zoomed hij 2 keer in en er staat 2 keer CNN in. De text September 11th vind ik niet heel mooi erin geplaatst want je kan niet de hele letters zien. De text Agent Kellerman ziet precies tegen de rand en dat vind ik ook niet mooi. Onder CNN (ook niet mooi erin geplaatst) zie ik een hoed ofzo met nummer 3 erop. Wat heeft dat met 9/11 te maken? 30% - De kwaliteit is heel slecht, en ik vind de sig niet speciaal ofzo, want je ziet niets in die bewegende beelden... PS: Ik zou zo'n signature uit je handtekening halen want ik denk dat veel mensen het niet leuk zullen vinden als ze zoiets zien. Daarbij is hij volgens mij (ik kan me vergissen) te groot qua KB. Reageren
profile Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Mooie sig hoor. Met dat filmpje. De mooiste tot nu toe. Ik vind het stom dat je rechts cnn hebt staan.Je kon er beter een foto van de wtc zetten. een8 Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Oke bedankt voor de Tips Profile Reageren
Rivel Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Erg leuke sig. leuke animatie! Maar ik zou dat filmpje helemaal laten zien en er geen kleur overdoen en de opacity veranderen! Voor de rest leuk werk! 7/10 Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Als je het filmpje langer maakt word het filmpje traag afgespeeld en is het bestand veelste groot Maarja bedankt voor de Rates Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.