Politiehelikopter Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 hallo ik heb een vraagje, misschien al andere topics over, dan mag deze gesloten worden, maar ik kon die niet vinden? mijn vraag is: hoe krijg je snel en eenvoudig een wantedlevel van 6 sterren? liefst zo snel mogelijk antwoord, dank jullie wel alvast! Reageren
gta_rulez Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Met cheatcodes. Kijk even op wikigta.org. En anders kan je ook over Area 69 vliegen en nog wat ongein uithalen. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Hier, misschien heb je er wat aan: >>KLIK<< Reageren
gta_rulez Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Oh ja dat was ik even vergeten, dat kan je niet gelijk aan het begin van het spel halen. Dan wil het dus alleen met die cheat. Bedankt voor de tip GTA_XP. Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 maar waar heeft dat mee te maken dan dat je die 6e niet meteen kan krrijgen? en nog een vraagje, wil iemand weten hoe je de enforcer kan krijgen van de politie? vraag maar... Reageren
GTA_XP Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Deze trainer is daar geschikt voor als een carspawner. Namelijk de Crazy Trainer +151. Dat kan je >>HIER<< kies de derde trainer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.