DJ-TQM Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 hallo, mijn pc maakt een hele irritante ruis. weet iemand hoe je dit kan verhelpen? alvast bedankt. mzl Reageren
kristof01 Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 (bewerkt) Ja Eerst moet je je kast even opendraaien en zoeken naar de ventilator. Meestal zit het daar boordevol stof. Het is zeer belangrijk dit regelmatig te poetsen want dit kan ook voor brand gevaar zorgen! Als je nog vragen of opmerkingen hebt kun je ze gerust stellen! Bewerkt: 2 mei 2007 door kristof01 Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 3 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 bedankt in ieder geval, maar het werkt helaas niet Reageren
kristof01 Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 bedankt in ieder geval, maar het werkt helaas niet Kun je ongeveer situeren waar het geruis vandaan komt? Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 3 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 bedankt in ieder geval, maar het werkt helaas niet Kun je ongeveer situeren waar het geruis vandaan komt? ik vermoed dat het de videokaart is, want de ruis is er sinds die erin zit Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 4 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 (bewerkt) edit: dubbelpost hetis de geforce fx 55000 Bewerkt: 4 mei 2007 door DJ-TQM Reageren
-Roy- Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Kijk even of de ventilator van je videokaart er goed op gemonteerd zit. Als deze een klein beetje los zit, kan dat voor een lawaai zorgen. Controleer ook of de videokaart zelf goed vast zit. Reageren
ifc3 Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Kijk even of de ventilator van je videokaart er goed op gemonteerd zit. Als deze een klein beetje los zit, kan dat voor een lawaai zorgen. Controleer ook of de videokaart zelf goed vast zit. Waarschijnlijk is het een videokaart met een Ventilator (bv. Asus) en die maken een herrie.... Heb ik ook. Als je een videokaart koopt, neem dan een met een Zalman o.i.d. cooler of passief gekoeld, maar nooit een (Asus) stock cooler. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.