clifdon Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 ik vond deze nog dus ik d8 meschien kunnen jullie hem ff raten =) de 8tergrond hoort transparant te zijn maar met oplaan is dat geloof ik niet gelukt daarom zie je ook nog wat stukjes om de pic. rates en comments pls Reageren
Eros Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Heel leuk gedaan die render. Achtergrond is ook heel mooi en origineel. Alleen de kleur van de border vind ik niet zo mooi. Voor de rest is het een heel mooie signature, jammer dat het transparant maken niet is gelukt. 9/10 Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 (bewerkt) Behoorlijk moeilijk met achtergrond Raten, Maar even ter zaken : Mooie BG, Jammer dat je er weinig van ziet. Mooie kleuren past goed bij elkaar! De render is een mooie, standaard vaak gebruik-achtige, render. Jammer dat je het hoofd van het meisje zelf er niet op hebt. Je zou wel een beetje kunnen Brushen over de Render, zodat hij iets meer in de BG komt. De Front is mooi, alleen een beetje verkeerde kleur. Eindcijfer: 8,8 Bewerkt: 2 mei 2007 door Agent Kellerman Reageren
Rivel Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Leuk gedaan, leuke effecten: leuke render, heel erg mooi! 9.5/10 Reageren
profile Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Leuke sig. Mooie render. En volgens mij moeilijk om te maken. . Maar wel wat gewoontjes . Ik geef je een 7. toch goed gedaan . Reageren
Woetsha Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 goed gedaan, maar zoals Eros al zei de border heeft geen mooie kleurtje, je moest er beter donkerrood voor nemen ! En het transparant probleem! Ik geef je een 8/10. Woetsha. Reageren
.Syfes Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Als dit een oude sig is dan vind ik dat je dan beter was dan nu. Maar nu back to the sig: Achtergrond:mooi gedaan ,goed gebrusht mooie combinatie ,lichteffect Render: Heb je niets aan gedaan en dat vind ik spijtig maar soms is dat niet altijd goed Font(lettertype): Vind ik niet passen bij de achtergrond of sig.Roze past niet zo goed bij een bruine achtergrond .Soms moet je opletten voor je kleuren combinatie . 7/10 Greetings .Syfes Reageren
Woetsha Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Je transparant probleem heb ik even voor je opgelost: Je mag gebruiken als je wilt. Woetsha. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ik vind dat alles leuk bij elkaar past border text en de rest ook alleen enige wat ik niet snap hoe krijg je render zo uit te zien? is best mooi dat zij zo op de signature zit. Cijfer : 10/10 Reageren
clifdon Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Je transparant probleem heb ik even voor je opgelost: Je mag gebruiken als je wilt. Woetsha. ik zie hem met opera(browser) altyd goed maar hoe heb jij gezorgt dat ie wel goed is ? of is dat gwn zowieso een probleem? naja het is jmmr ik vond hem gewoon grappig (en het hooefd zou er gewoon op moetten staan hoor xD) bedankt voor de rates =D Reageren
.Djanick Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Ik vind dat alles leuk bij elkaar past border text en de rest ook alleen enige wat ik niet snap hoe krijg je render zo uit te zien? is best mooi dat zij zo op de signature zit.Cijfer : 10/10 @ muay thai:ik wil hier wel een tut over maken *heb zelf ook vaak met zulke dingen gedaan* weet alleen niet of het me lukt rate: het is idd een mooie sign, alleen als je de render *naar mijn doen* iets meer naar beneden had gedaan, dus dat het voorste been niet boven je border zou zitten zou het denk ik mooier zijn verder heb ik er niet echt iets aan toe te voegen 8/10 Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 ik vind hem niet slecht maar helemaal top ook weer niet. de kleuren vind ik zelf zijn simpel gedaan .. maar verder is ie wel top een 7+ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.