DenkaanHenk Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Hallo allemaal. Ik ga mischien The Godfather voor de Pc kopen voor 15 euro. Maar dan wil ik eerst weten of er een 100 % Savegame voor te downloaden is. Dus weet iemand waar je een 100 % Savegame van The Godfather kan downloaden? Reageren
SamShine Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Google is your friend. Want als je hem had gebruikt, met de zoekopdracht ''100% savegame The Godfather'', had je zeker wat bruikbaars gevonden, zoals ik dus ook had, wel hier. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Oke bedankt man. En hoe instaleer ik die savegame? Hetzelfde als in San Andreas? Of anders? Reageren
sevaboy Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 (bewerkt) Eerst downen,je zal het mischien moeten openen met winRar of winzip en dan staat het op je pc. Of je zal erop klikken en dan gaat het vanzelf installeren op je pc. Bewerkt: 2 mei 2007 door sevaboy Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Dat heb ik al gedaan. Maar waar moet je het bestandje precies in zetten? Reageren
Jowx Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Verplaatst naar het 'Free Roaming & Race Games Forum'. Reageren
sevaboy Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Dat heb ik al gedaan. Maar waar moet je het bestandje precies in zetten? Bedoel je in een document of op winRar: Voor winRar:je opent winRar en bij dat klein hokje sleep je het daarin en het is bezig aan het uploaden Voor in een document:Je open de game 'The godfather'via Deze COmputer juist als je Gta wilt modden daar staat alles voor je game (instellingen)en je sleept het daarin Vraag een dekundige iemand voor dat,want ik ben alleen goed in psp's en al zo iets. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.