Jump to content

The Godfather 100 % Savegame voor Pc.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal. Ik ga mischien The Godfather voor de Pc kopen voor 15 euro. Maar dan wil ik eerst weten of er een 100 % Savegame voor te downloaden is. Dus weet iemand waar je een 100 % Savegame van The Godfather kan downloaden? ^_^

Geplaatst:

Google is your friend. ^_^ Want als je hem had gebruikt, met de zoekopdracht ''100% savegame The Godfather'', had je zeker wat bruikbaars gevonden, zoals ik dus ook had, wel hier. ;)

Geplaatst:

Oke bedankt man. En hoe instaleer ik die savegame? Hetzelfde als in San Andreas? Of anders? :?

Geplaatst: (bewerkt)

Eerst downen,je zal het mischien moeten openen met winRar of winzip en dan staat het op je pc.

Of je zal erop klikken en dan gaat het vanzelf installeren op je pc.

Bewerkt: door sevaboy
Geplaatst:
Dat heb ik al gedaan. Maar waar moet je het bestandje precies in zetten? :?

Bedoel je in een document of op winRar:

Voor winRar:je opent winRar en bij dat klein hokje sleep je het daarin en het is bezig aan het uploaden

Voor in een document:Je open de game 'The godfather'via Deze COmputer juist als je Gta wilt modden daar staat alles voor je game (instellingen)en je sleept het daarin

Vraag een dekundige iemand voor dat,want ik ben alleen goed in psp's en al zo iets.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...