bardo45 Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Heej ken iemand me ff zegge of je nou een motor kan pimpe of nou niej Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Nee volgens mij niet hoor alleen auto's. Maar da's ook leuk Reageren
kristof01 Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 (bewerkt) Nee, dit kun je jammer genoeg niet . Edit: sorry, ik was weer iets te langzaam... Bewerkt: 2 mei 2007 door kristof01 Reageren
Donwell Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Er zijn uiteraard wel mods die ervoor zorgen dat een motor gepimpt kan worden. Je moet maar even op internet zoeken naar dit soort mods, voorbeelden van sites waar je ze eventueel kan vinden zijn: GTAGarage GTAInside Natuurlijk zijn er nog meer, maar ik weet de sites niet uit mijn hoofd. Succes verder. Reageren
JeGe Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Een vriend van mij had een keer een glitch. Had hij een motor getuned:? en toen hij uit transfender reed was hij dood. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.