Only GrandTheftAuto Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Volgens sommige en het zou al zo zijn dat er in missie verschillende eind mogelijkheden zijn. Dus dan zou er ook telkens een andere verhaalijn kunnen zijn. In de afgelopen gta's had je deze mogelijk niet. Nu dus wel , lijkt jou dit leuk ? Mij lijkt het niet egt leuk , want iedereen kan dan andere verhalen hebben. Ook is het dan erg verwarrend als je elkaar zou moeten helpen op dit forum. En wat dacht je van WikiGTA die zouden per missie misgien wel 4 of 5 missie uitleg moeten geven voor 1 missie. Dus ik vind het niet zo goed. Wat vinden jullie ervan ? Reageren
Eros Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik zou het leuk vinden als ze dat er in staken. Dan kun je meer je eigen verhaal creëeren en dan ga je het makkelijker terug opnieuw spelen. Maar ik betwijfel of ze die mogelijkheid er in gaan steken. Reageren
Joriz Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Heel goed idee inderdaad. Hier dacht ik in het verleden ook al aan in eerdere GTA's. Helaas heb ik het nog niet van Rockstar Games gezien in eerdere GTAs. Met meerdere einde kan je het dus ook meerdere keren spelen zonder dat de missies vervelen. Tevens kunnen missies dan ook meerdere einde;s hebben waardoor je een missie meerdere keren kan spelen en toch totaal anders gaan. Ik denk echter dat dit voor Rockstar Games heel veel werk gaat zijn. Betwijfel dus nog in hoeverre we dit gaan zien. Tevens zullen wij het als WikiGTA medewerkers stukke drukker krijgen om alle mogelijkheden in het spel uit te leggen. Reageren
Arjen Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ik ben zeer benieuwd tot hoever Rockstar dit gaat brengen. Hebben we bijvoorbeeld twee uitkomsten of meerdere, of verschilt dat per missie? Stel je voor dat je vriend ook GTA speelt en dan bij een gang hoort waar jij op jouw computer de vijand van bent. Als je dan multiplayer gaat kan je met je hele gang naar zijne en andersom. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Het idee is wel grappig maar dat zou R* veel meer moeite gaan kosten en die missies zouden wel ongeveer hetzelfde blijven. Ik speel nu ook altijd de storyline minsten 1x overnieuw, dus ik zou het leuker vinden als ze die extra moeite stoppen in helemaal nieuwe missies. Reageren
SummerBase Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Het lijkt mij zelf erg leuk en ik had voor de publicatie van GTA San Andreas ook al gedacht dat ze het in GTA San Andreas zouden stoppen, dat was dus niet het geval en ik betwijfel dan ook of ze het in GTA IV zetten, maar aan de ene kant denk ik het ook weer wel. Vooral omdat Rockstar Games met GTA IV totaal een andere era heeft gekozen, met RAGE engine, erg mooie graphics voor een spel zoals GTA. Geen associatie met oudere GTA's, behalve de reclame borden, maar meer ook niet, volgens Dan Houser. Kortom we kunnen er wel over speculeren, maar we zullen het toch pas in Oktober zien, helaas, of er moet duidelijkheid komen in previews. Tot dan, geniet van de al bekende informatie. @ opmerking Wiki-crew: Helemaal waar, maar hoe meer werk hoe leuker zeg ik altijd maar. Reageren
gta-mike Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Om te spelen zal het waarschijnlijk wel leuk zijn. Probleem is enkel als je niet vooruit geraakt en je hulp nodig hebt, dat er mss niemand je zal kunnen helpen omdat ze tijdens een missen een andere wending hebben genomen. Ook voor de mensen dit WIKIGTA in orde brengen zal dit geen lachertje worden. Ik hoop dat ze hulp genoeg krijgen om de verschillende wendingen op de site te zetten. Reageren
ikt Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 (bewerkt) Meerdere aflopen? Dat lijkt mij wel cool, omdat je dan echt zelf kan bepalen wat je doet enz. En heb je niet het gevoel dat je gevangen zit. En je kunt GTA4 misschien wel meerdere keren opnieuw spelen zonder je te vervelen van de herhalende missies. Maar van mij mogen ze de graphics wel iets meer ''oude stoffige computer compatibel'' maken. Bewerkt: 3 mei 2007 door ikt Reageren
PatrickW Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ik heb het vermoeden (of eigenlijk de hoop) dat GTA-IV wat meer keuzevrijheid biedt in het uitvoeren van missies. En ook dat afhankelijk van de uitkomst van een missie bepaald word, welke missies beschikbaar komen. Dat zal voor de wki-crew en voor de mensen die hier op het forum helpen wel extra werk opleveren. maar de variatie mogelijkheden zullen ook weer niet oneindig zijn. Dus we zullen er vast wel een mouw aan weten te passen. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Dat zal voor de wki-crew en voor de mensen die hier op het forum helpen wel extra werk opleveren. maar de variatie mogelijkheden zullen ook weer niet oneindig zijn. Dus we zullen er vast wel een mouw aan weten te passen.Ach, het houdt ons van de straat Ik heb volgens mij al eerder ergens aangegeven dat ik niet extreem blij ben met deze eventuele nieuwe feature, aangezien ik het altijd geweldig vond om een GTA 100 % uit te spelen en dan ook daadwerkelijk alles te hebben gedaan. Als je de verhaallijn zelf kunt beïnvloeden zullen er dus missies zijn die je niet doet en ik vraag me dan ook af of de game nog 100 % uit te spelen is. Mocht dat niet het geval zijn dan zou ik dat erg jammer vinden, maar aan de andere kant zal Rockstar Games er vast wel weer iets geweldigs van weten maken en hoor je mij niet meer klagen. We zullen het allemaal wel gaan merken hoop ik... Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Het lijkt me wel vet. maar ik hoop dat je geen keuze hebt die "dood gaan" heet Reageren
Pietje II Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ik heb hier tijdens het spelen van GTA San Andreas ook al over gefantaseerd, en het lijkt me wel een hele leuke optie. Je zal nóg meer uit het spel kunnen halen. Het kan dus bijvoorbeeld in twee wegen uitbenen: stel dat er eens een missie voor gaat komen dat die Romano vermoord dreigt te gaan worden, en jij moet hem gaan redden. Romano kan of overleven of sterven. Wanneer Romano overleeft zul je dus nog langer met hem kunnen optrekken, mocht Romano sterven dan beent de verhaallijn in iets héél anders uit. Ik denk nu weliswaar erg groot, maar het zou wel leuk zijn. Maar er zou dan natuurlijk ook erg veel opslagruimte verbruikt moeten worden voor de extra opties die je wel of niet kunt ontgrendelen... Maar Rockstar Games heeft altijd al wel passende oplossingen weten te vinden voor probleempjes, dus dit zal ook wel goed komen. Ik ben in ieder geval benieuwd! Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Wat is dan eigenlijk precies het idee erachter? Dat je een vriend wel of niet kan vermoorden of wel of niet opdrachten uitvoeren voor een bepaalde opdrachtgever? Het is (zoals ik al eerder zei) wel grappig maar geef mij dan maar gewoon meer missies in plaats van dezelfde missies alleen dan iets anders, ik speel ze toch wel over Reageren
PatrickW Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Wat is dan eigenlijk precies het idee erachter? Dat je een vriend wel of niet kan vermoorden of wel of niet opdrachten uitvoeren voor een bepaalde opdrachtgever? Het is (zoals ik al eerder zei) wel grappig maar geef mij dan maar gewoon meer missies in plaats van dezelfde missies alleen dan iets anders, ik speel ze toch wel over Het idee erachter is dat je als speler nog meer je eigen lot in handen heb, dus dat niet al in de storyline vastligt, hoe het verhaal afloopt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.