Jump to content

Meerdere eind mogelijkheden !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

lijkt leuk

Beargumenteer dat is :duh:

Mij lijkt het heel erg leuk, omdat de replaywaarde gewoon omhoogschiet, want nu kun je dus misschien 3 verschillende (dat lijkt me reeel) eindes hebben, waardoor je dus de game 3x kan spelen zonder dat het gaat vervelen. En als je het dan een half jaartje hebt laten liggen kun je ze gewoon weer alle 3 opnieuw spelen. En er zijn weinig games die ik 6x door zou kunnen spelen...

Al lijkt het me wel heel moeilijk voor R*, en dan doel ik vooral op de vervolggames, want als je bevoorbeeld in 1 alternatief einde een halve gang neermaait en in een ander alternatief einde een andere gang, kunnen die allebei al niet meer terug komen. R* zal dus zorgvuldig moeten kiezen wie je uberhaupt kan vermoorden en wie in welk alternatief eind... Als ik vaag ben zeg het maar :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Da Phoenix

    4

  • Joriz

    2

  • Only GrandTheftAuto

    2

  • Jow Tommy Verceti

    2

Nu ik zo de berichten van iedereen heb gelezen ben ik ook wel een beetje van mening veranderd. Het lijkt met nu tog wel wat leuker. Alleen zal het veel werk zijn voor Rockstar om dit allemaal goed te maken. En niet dat je dalijk iemand vermoordt waar je later nog missies voor zou moeten doen en zo. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me een leuk idee ^_^ . Kun je eindelijk eens een andere storyline spelen dan de rest :puh: .

Maar eerlijk gezegd betwijfel ik of R* het er wel in zou stoppen, dit kost namelijk veel tijd. Stel: je opdrachtgever gaat dood, en je kan pas de volgende opdrachtgever krijgen na juist DIE missie...

Dan ben je nog verder van huis, kun je opnieuw gaan spelen :clown: .

Bij mij dus 50/50 ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zullen heus wel zorgen dat zo'n situatie nooit komt Donwell....

Mij lijkt het ook heel leuk, als je dan GTA uitgespeeld hebt kan je nog een keer gaan spelen om andere keuzes te maken en een ander verhaal te krijgen. Zo ben je langer bezig met GTA. Slim idee van Rockstar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou dit niet egt leuk vinden het word dan heel ingewikkeld en zoals al eerder gezecht werd word het moeilijk elkaar te helpen. Mischien dit ze dit in mindere maten in het spel kunne verwerken maar zo dat je een heel ander einde krijgt lijkt me niet ;) en er is tog al bekend gemaakt dat kwa missies en storyline lengte GTA IV hetzelfde zou zijn als eerdere GTa's? Dus ik denk niet dat je dan ook nog andere verhalen krijgt omdat daar gwoon niet genoeg missies voor in het spel zitten :Y

Bewerkt: door gta_sa_gamer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het zeer dope vinden al denk ik niet dat dit gaat gebeuren.. alhoewel.. je weet het natuurlijk nooit met de volle 100% zeker natuurlijk.

Tja dan wordt het spel wel erg makkelijk heh... Stel je hebt een missie met een handlanger, dan knal je die gewoon neer en is de missie afgelopen. Of je laat jezelf de hele tijd sterven, ook mission passed. Het is leuk, maar het wordt echt te makkelijk vrees ik. Misschien leuk zelf wat dingen in de hand te hebben, zoals welke gang je joinet ofzo of dat je iemand vermoordt die om genade smeekt of niet, maar als je elke missie zo makkelijk kunt beeindigen is de lol er snel af, en ben je zo bij de credits....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het zeer dope vinden al denk ik niet dat dit gaat gebeuren.. alhoewel.. je weet het natuurlijk nooit met de volle 100% zeker natuurlijk.

Tja dan wordt het spel wel erg makkelijk heh... Stel je hebt een missie met een handlanger, dan knal je die gewoon neer en is de missie afgelopen. Of je laat jezelf de hele tijd sterven, ook mission passed. Het is leuk, maar het wordt echt te makkelijk vrees ik. Misschien leuk zelf wat dingen in de hand te hebben, zoals welke gang je joinet ofzo of dat je iemand vermoordt die om genade smeekt of niet, maar als je elke missie zo makkelijk kunt beeindigen is de lol er snel af, en ben je zo bij de credits....

Als je vanaf het begin niet zo diplomatiek bent zal je zeker niet zo geliefd worden en voordat je enige macht hebt om worden gebracht waarna je met de visjes mag zwemmen. Als R* een game maakt met meerdere mogelijkheden zullen ze er vast wel goed over nadenken.

Lijkt me wel leuk, zoals bij True Crime of Prince of Persia.

True Crime heeft maar slechts 2 eindmogelijkheden en volgens mij is/was Prince of Persia een van de meest lineaire games waar je van level naar level gaat.

Ik zie toch liever iets waar niet een paar vastgeprogrammeerde eindes zijn maar een game waar je echt het idee hebt dat je elke keer een ander einde hebt. Tevens zie ik graag dat vanaf het begin al de game meerdere kanten op kan gaan. Dat je dus niet eerst 50 dezelfde missies speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey

ik zou het wel tof vinden maar ik ga er neit vanuit

De engine van GTA is heel anders en daar moeten ze eerst een beetje de draad mee te pakken krijgen

En dan hadden ze van mij meer extra's er in kunnen gooien net als de barber shop ofzo

Ik vindt t juist wel leuk dat er neit te veel bekend is

Als alleen de map nog komt ben ik tevreden dan kan je het allemaal zelf uitzoeken

Das wel iets toffer

ps phoenix ik wet niet hoe je het bedoelt maar ik zie in elke gta dat je kan kiezen tussen bazen/opdrachtgevers

Bewerkt: door Rickos
Link to comment
Delen op andere websites

Hey

ik zou het wel tof vinden maar ik ga er neit vanuit

De engine van GTA is heel anders en daar moeten ze eerst een beetje de draad mee te pakken krijgen

En dan hadden ze van mij meer extra's er in kunnen gooien net als de barber shop ofzo

Ik vindt t juist wel leuk dat er neit te veel bekend is

Als alleen de map nog komt ben ik tevreden dan kan je het allemaal zelf uitzoeken

Das wel iets toffer

ps phoenix ik wet niet hoe je het bedoelt maar ik zie in elke gta dat je kan kiezen tussen bazen/opdrachtgevers

Ik bedoel dat je een telefoontje krijgt van de Vijand.

Hij vraagt je dan of je voor hem wilt werken.

maar dan moet je Roman in de steek laten.

of misschien moet je Roman neerschieten en dan werk je voor de vijand verder.

En als je voor Roman blijft werken dan moet je de Vijand neerschieten

Link to comment
Delen op andere websites

nee want je kan er dan met andere niet echt over meepraten want die andere heeft een andere verhaal dan dat jij hebt gehad in GTA IV.

andere kant is het wel weer leuk dat je dus meer keuzes heb stel: je hebt GTA IV uitgespeeld dan kan je gewoon overnieuw gaan maar dan weer een andere verhaal. verschillend dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...