Jump to content

Meerdere eind mogelijkheden !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Da Phoenix

    4

  • Joriz

    2

  • Only GrandTheftAuto

    2

  • Jow Tommy Verceti

    2

Lijkt me wel leuk, bij bijv DeadRising voor de X360 is dit ook en het is erg leuk. En voor WikiGTA zouden de missiebeschrijvingen dan in stappen kunnen gaan. Hieronder heb ik een voorbeeld gemaakt van hoe zo'n missiebeschrijving zou kunnen gaan.

Missie - "Gangster's alley"

STAP 1

Je loopt nu met niko naar het steegje. Er staan een paar gangsters. Als je naar ze toeloopt en met ze praat ga dan naar stap 2. Als je ze besluit dood te schieten ga dan naar stap 3.

STAP 2

Je ziet Niko even praten met de gangsters en vervolgens komt er een auto de hoek om scheuren. Onbekende personen uit de auto voeren en driveby uit op jou en de gangsters. Alleen jij en een andere gangster overleeft het. De andere gangster is wel gewond en moet naar een ziekenhuis. Als je besluit de gangster te redden ga dan naar stap 4. Als je hem uit zijn lijden gaat verlossen ga dan naar stap 5.

STAP 3

Je schiet de gangsters neer. Je krijgt nu 4 sterren politie achter je aan. Verlies deze politie, zodra je de politie kwijt bent; MISSION PASSED!

STAP 4

Breng de gangster naar het ziekenhuis. Je hebt alleen wel een wanted level van 4 sterren dus breng hem snel naar het ziekenhuis. Zodra je hem hebt afgeleverd bij het ziekenhuis; MISSION PASSED!

STAP 5

Schiet de gangster neer. Je ziet nu een cutscene waarin je ziet hoe een politie roept dat hij een moordenaar op heterdaad heeft betrapt en je krijgt 4 sterren politie achter je aan. Raak de politie kwijt. Zodra je de politie kwijt bent; MISSION PASSED.

Op zich best te doen dus. :)

Gratz,

Boris H.

Bewerkt: door Boris H.
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi idee. :klap:

Zo zou je een heel uitgebreid spel kunnen maken.

en misschien kun je als 3e optie zeggen: vluchten en de laatste gangster laten liggen.

dat kan je 3 opties per missie maken :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal heel leuk voor de missie fanaat :eten: Ik hou niet van missie's, ik koop GTA voor het vrij rijden.

Maar ik hoop niet dat je weer van die bugs krijgt als de purple-nine glitch.

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal heel leuk voor de missie fanaat :eten: Ik hou niet van missie's, ik koop GTA voor het vrij rijden.

Maar ik hoop niet dat je weer van die bugs krijgt als de purple-nine glitch.

Als je het puur voor het rondrijden koopt kun je beter hier gaan kijken, is in verhouding goedkoper en nog gezonder ook :bonk:

Ik bedenk me net de True Crime ook al zo'n systeem had, maar wat was me dat slecht uitgewerkt zeg, hopelijk doet R* het iets beter...

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel leuk, bij bijv DeadRising voor de X360 is dit ook en het is erg leuk. En voor WikiGTA zouden de missiebeschrijvingen dan in stappen kunnen gaan. Hieronder heb ik een voorbeeld gemaakt van hoe zo'n missiebeschrijving zou kunnen gaan.

Missie - "Gangster's alley"

STAP 1

Je loopt nu met niko naar het steegje. Er staan een paar gangsters. Als je naar ze toeloopt en met ze praat ga dan naar stap 2. Als je ze besluit dood te schieten ga dan naar stap 3.

STAP 2

Je ziet Niko even praten met de gangsters en vervolgens komt er een auto de hoek om scheuren. Onbekende personen uit de auto voeren en driveby uit op jou en de gangsters. Alleen jij en een andere gangster overleeft het. De andere gangster is wel gewond en moet naar een ziekenhuis. Als je besluit de gangster te redden ga dan naar stap 4. Als je hem uit zijn lijden gaat verlossen ga dan naar stap 5.

STAP 3

Je schiet de gangsters neer. Je krijgt nu 4 sterren politie achter je aan. Verlies deze politie, zodra je de politie kwijt bent; MISSION PASSED!

STAP 4

Breng de gangster naar het ziekenhuis. Je hebt alleen wel een wanted level van 4 sterren dus breng hem snel naar het ziekenhuis. Zodra je hem hebt afgeleverd bij het ziekenhuis; MISSION PASSED!

STAP 5

Schiet de gangster neer. Je ziet nu een cutscene waarin je ziet hoe een politie roept dat hij een moordenaar op heterdaad heeft betrapt en je krijgt 4 sterren politie achter je aan. Raak de politie kwijt. Zodra je de politie kwijt bent; MISSION PASSED.

Op zich best te doen dus. :)

Gratz,

Boris H.

Idd erg leuk alleen ik moet altijd wat te zeuren hebben, dus hiuer komtie:

Waarom zou je 4 sterren wanted level krijgen als je die gast naar het ziekenhuis brengt?

Verder leuk bedacht :bier:

>>> Door PatrickW: Ik neem aan dat je zelf ook wel kunt bedenken dat het niet om de missie zelf ging, maar om de manier van beschrijven. Dus in het vervolg dit soort off-topic reacties graag voor je houden<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ja :D Die beschrijving was indedaad erg leuk!:D

Nadeel zou misschien kunnen zijn: Meer ruimte nodig om de mogelijkheden op te zetten :cry:

Dat zou jammer zijn!

En ja.... Meerdere eind mogelijkheden.... Toch wel gaaf idee!

We verlangen eigelijk steeds meer naar een game die de wending van het "echte" leven brengt (min of meer :clown: )

Nou ja! We zullen het spoedig zien(hoop ik :clown: ) toch?

Bewerkt: door Grove-Member
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

het zou wel lijk zijn. want zo ben je geneigd als je het spel hebt uitgespeeld opnieuw te beginnen en en er toch nog een anderen verhaallijn in te krijgen, maar ja, ik denk dat dit nog niet voor nu is want zoiets vergt wel wat tijd dus ik denk dat dit er nu nog niet in zou zitten, maar mss wel bij de volgende GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, Ik vindt het niet z'n goed idee. Het moet gewoon 1 einde hebben vind ik en niet een stuk of 3/4

Anders zou iedereen het spel anders kunnen uitspelen. Dat zou niet goed zijn.

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...