Jump to content

No son of mine


Honkbal95

Recommended Posts

hoe kan ik het veiligst die huurmordenaars neer knallen want ik ga steeds naar benede en knal ze af en dan kome die gassies met aks wat moe ik doen?

>>> Door SummerBase: Om te beginnen kun je in het vervolg een betere topic titel uitkiezen, ik heb hem bij deze aangepast. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

De huurmoordenaars met Ak-47's moet je erg goed mee oppassen. De Ak-47 heeft een erg grote reikwijte waarmee ze grote schade aan je kunnen aanrichten. Blijf daarom op het balkon en ga bij de struiken staan. Daar heb je een groot voordeel dat je op ze neer kijkt. Het makkelijkste is om zelf ook een Ak-47 te hebben. Dan kun je ze vanaf boven neer schieten. Molotovo Coacktails zijn ook makkelijk om ze te laten verbranden. Als je ze bijvoorbeeld niet kunt raken omdat ze achter een muurtje zitten kun je ze gebruiken.

Een andere handige tip is om over te stappen op free-aim terwijl ze nog aan komen rijden. Je doet dit door de R-toets.gif-toets in te houden en een keer op de Down.gif-toets te drukken. Je krijg nu een cirkeltje met daarin een rondje. Richt op een aankomende Sentinel. Deze zijn redelijk zwak en gaan dus best snel kapot. Als ze de lucht in gaan zijn ook meteen alle vier de inzittende dood. Maak je geen zorgen als ze toch nog kans zien om uit te stappen, vuur gewoon door. Hoogstwaarschijnlijk zal de ontploffing ze toch nog om zeep helpen.

Het beste kun je dit bij alle stromen van huurlingen doen. Als je naar beneden gaat zullen de genen met SMG's je health en armor ookal aantasten zodat je steeds minder kans maakt tegen de gene met Ak's.

Locaties met wapens:

post-40486-1178136617.png

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

in de missie no son of mine

heeft Ma cipriani een 10 tal huurmoordenaars op je afgestuurd.

De bedoeling is dus om ze allemaal te doden.

Maar let op.Want metteen als je de missie begint komen ze het balkon op gelopen.Ga dus metteen ergens achter een tafel staan waar je de huurmoordenaars goed kan zien.En schiet ze vervolgens allemaal neer.

Als dat maar niet wil lukken raad ik je aan om te zorgen voor een body armor en een full health.

Zodra je alle moordenaars op het balkon hebt gedood ga je naar beneden.Zorg voor een sterk wapen.

Het beste wapen is een minigun.Denk er wel aan dat je met dat wapen niet zo snel kan lopen.Wat je ook kan doen is een AK 47 gebruiken.

Het laatste groepje moordenaars gaan dat wapen ook gebruiken.Dus let erg hard op en ga optijd schuilen.

Zodra je alle moordenaars hebt gedood is het mission passed.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Hallo,

ik heb zojuist je vraag gelezen.

Ik heb zelf met een shotgun gedaan>Blijf boven in de hoek>Schiet ze kapot>pak dan je rocketlauncer>Schiet de auto`s kapot(schilt een hoop mannetje`s> ga dan om de hoek>en maak de rest af!

Dat is wat ik heb gedaan!

Mvg.:RonzzZ

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...