gta sa the best Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 hoe moet ik een een helicopter die op het vliegveld van san fierro staan ?? en hoezo kan ik niet in die leger helicopter die op het vliegdekschip staan??
BrokenTable Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 instappen is net zoals in een auto, /\. Is hij op slot: dan eerst de vliegschool afmaken. Dat zullen de makers wel zo gewild hebben he :-). Kun je wat info geven over waar je in het spel zit (bij welke missie) En wat doet deze vraag in easter-eggs?
zupadomien Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 ja wachten tot in lv en dan vliegschool en je kan erin;)
_Carl_Johnsen_ Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 ja wachten tot in lv en dan vliegschool en je kan erin;) waar is het vliegdekschip dan?
zupadomien Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 het vliegdekschip is in san fierro maar voor een heli moet je wachten tot je de vliegschool gedaan hebt en die is in lv
*UzI MadnesS* Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 ik kan al in helis.. en heb nog geen vliegschool gedaan 0.o.. in SF op het vliegveld staat een maverick in een hoekje.. die is NIET opslot..en bij de bootschool staat er ook 1, een maverick xD
Recommended Posts