joshoon Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Yo Een paar maanden geleden zat ik gewoon achter de PC te surfen op internet, En me beelscherm begon te flikker, nou ik dacht ag is niks. Maar later was hij helemaal uit en het lampje ook, IK SCHROK ME DOOD! Ik kreeg hem niet meer aan, Toen later keek ik naar de adapter, En het lampje van de adapter knipperde contineu. gelukkig had ik non garantie! Dus een nieuwe gekregen, maar een maandje later gebeurde het zelfde weer. Naja, later hebben we weer een nieuwe gekregen, omdat garantie nog niet afgelopen was Maar toen die 2e beeldscherm kapot ging... hebben ik en me moeder toch even zitten na te denken, Want er was een Videorecorder daar kapot gegaan, een Laptop, nu 2 beeldschermen, En het zat op een goedkope witte stekkerdoos met een oranje lampje/knopje We dachten tog echt dat het aan die stekkerdoos lag! We hebben nu 1 van 20 euro, hij is heel goed, er zit garantie op van 120,000 euro Dus als er wat kapot gaat Maar tog zit ik nog te twijvelen. Zal het daadwerkelijk aan die stekkerdoos hebben gelegen? Kent iemand het probleem? Weet iemand of het daadwerkelijk de stekkerdoos is geweest? Reageren
-Roy- Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Het kan haast niet anders. Aan de pc kan het niet liggen, want die verstuurt alleen signalen en daar kan hij niet kapot van gaan. Het kan natuurlijk ook aan de kwaliteit van de monitor liggen. Controleer de adapter ook eens, dit kan ook de boosdoener zijn... Reageren
joshoon Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Nee het ligt volgens mij niet aan de adapter, Want kijk, je hebt de adapter, en daar zit een stroomkabel in, Dan heb je nog een dun kabeltje die in de Beelscherm gaat. En als je die verbodt aan de beelscherm... Begon het lampje van de Adapter weer te knipperen, En als je hem eruit hield dan stopte hij met knipperen, Ik denk ook gewoon dat het aan de Stekkerdoos ligt, datie beeldscherm dan een tik heeft gekregen? Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 het moet daar wel aan geweest liggen want als je zo hoort wat er allemaal kapot is geweest dan zal het niet allemaal daar aan liggen dat weet ik zeker en moet het daarom ook wel aan de stekkerdoos liggen .. zoals je zij heb je een nieuwe gekocht en doet alles het gewoon weer dus weet ik eigenlijk wel voor % 99.99 zeker dat het alleen maar aan het stekkerdoosje lag in iedergeval nog velen plezieren met je stekkerdoos Reageren
joshoon Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 (bewerkt) Nee, ik had gezegt dat we nog Garantie hadden op die beeldschermen, Dus je krijgt gewoon Gratis een nieuwe, Maar die witte stekkerdoos (waar het denk ik aan ligt) Heb ik helemaal kapot getrapt. Ik heb nu zoals ik al zei 1 van €20, En waar dus hooge garantie op zit, Er zitten 2 lampjes op om te checken of alles goed is, Als er bijvoobeeld bliksem in slaat, Gaat je apperatuur ook niet kapot, Dan gaat het groene lampje uit en blijft de rode aan, Dat betekend dat er iets niet goed is EDIT: ik had beter hem niet kapot kunnen trappen dacht ik later toen ik dat deed, Want ik had beter terug kunnen gaan naar de winkel, We hadden geen bonnetje ofsow meer van die stekkerdoos. Maar me moeder zei datie gekocht is bij de Praxis, Dus gelijk voor mensen, GEEN STEKKERDOOS HALEN BIJ DE PRAXIS! Bewerkt: 2 mei 2007 door joshoon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.