.Antonio Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Onderwerp: Games/Movie Soort design: Signature Size design: Max 500 x 150 px Render: Mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: ZSM Die van mij komt na die van jouw . Alvast Succes!
.Antonio Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 (bewerkt) Iemand? @hieronder: Tegen m'n DuckDome maatje . Ik vind het goed hoor . Ik lever die van mij in na die van jouw . Bewerkt: 6 mei 2007 door .Antonio
Agent Kellerman Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 (bewerkt) Ik weet niet woetcha of jij nog wil, maar als je tegen mij wilt .Antonio, ik heb mijn sig al klaar. Ik weet niet of het mag? :$ Laatmaa, sorry voor dit bericht :$ @Hieronder: Ik denk dat Woetcha nog wel wil, ik maak een ander Battle and Contest aan Bewerkt: 8 mei 2007 door Agent Kellerman
.Antonio Geplaatst: 8 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Ik weet niet woetcha of jij nog wil, maar als je tegen mij wilt .Antonio, ik heb mijn sig al klaar. Ik weet niet of het mag? :$ Laatmaa, sorry voor dit bericht :$ Het maakt mij totaal niet uit hoor . Jij mag Woetsha Pb'en of hij nog wilt .
Woetsha Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Oww,sorry, ik was het helemaal vergeten! Ik heb het even snel gemaakt: Succes !
.Antonio Geplaatst: 10 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Dan kunnen we beginnen . Woetsha: .Antonio: Veel Succes!!
Pennywise The Clown Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Dit is simpel kiezen. De lighteffects zorgen ervoor dat woetsha's sig er erg amateuristisch uitziet, mede vanwegen het slechte verwerk van de lampen. Ze staan scheef en zijn veel te fel. het feit dat je hem "even snel hebt gemaakt" zorgt ervoor dat mijn stem uitgaat naar de mooiere sig van deze battle, en dat is ongetwijfeld die van Antonio. Mooie effects, render mooi ingeblend en de tekst staat weer op de goede plek. Een sig zoals we van Antonio mogen verwachten. .Antonio
Agent Kellerman Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 (bewerkt) Handig om een snel gemaakte in te leveren Ondanks dat ik een super grote fan ben van Prison Break kies ik tog voor .Antonio Woetsha weinig effecten, gwn een paar foto's door elkaar mixen .Antonio, goede sig, jammer van Spiderman, goede effecten Stem: .Antonio Bewerkt: 10 mei 2007 door Agent Kellerman
.Syfes Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Bij woesha zie ik eigelijk niet waarover het gaat . Juist dat het over PB gaat. Geen mooie lichteffect en slordig gemaakt . Bij antonio vind het heel mooi de lettertype ook heel mooi . Die motion blur past oged bij je render maar je kon wat C4D in doen in je rechterkant dan is het veel mooier Stem gaat naar : .Antonio Greetings .Syfes
RonaldVC Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Battle afgelopen. Winnaar .Antonio! .Antonio, 1 punt voor jou erbij!! Closed, en ranking updated.
Recommended Posts