juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 kan iemand mij zeggen hoe dit moet Reageren
RTS Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Open Paint shop pro of Photoshop (of iets dergelijks) Open daarna het plaatje/foto en sla hem op in het gewenste bestand Reageren
juul Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2004 oke bedankt maar ik heb geen photto shop Reageren
killerbee Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 met gewone paint lukt het ook Reageren
juul Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2004 met gewone paint lukt het ook maar als ik dat bestand open dan komt er dat er geen een programa op men computer dit kan openen dus ook niet met paint Reageren
TubS Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 je zegt bsd, bedoelde je geen psd, anders voeg me toe op msn zet ik m wel ff voor je om hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.