Ducos Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 (bewerkt) Deze heb ik vanochtend in elkaar geknutseld. Graag jullie comments/rates over deze signature. Zelf vind ik hem wel aardig gelukt. Bewerkt: 3 mei 2007 door Ducos Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 (bewerkt) Mooie Sig; De BG is een beetje te druk en loopt iets te veel over de Render heen. Opzich is de BG kleur wel goed alleen de witte vlekken zijn minder. De Render is opzich mooi, alleen is het erg onduidelijk. Ook omdat de BG een beetje erover heen loopt. De Front is mooi, duidelijk alleen de Lettertype past er niet echt bij. Eindcijfer: 7,5 Bewerkt: 3 mei 2007 door Agent Kellerman Reageren
Ricy Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 mooi alleen wordt mijn aandacht niet naar het poppetje getrokken. Reageren
Eros Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 De achtergrond is wel mooi, maar ik zou het contrast ervan wat minder zetten, en het contrast van de render wat hoger. Want nu valt de render niet echt goed genoeg op, en kijk je meer naar de achtergrond. Ook kan je best die brushes die over de render gaan verwijderen en best bepereken tot alleen over de kantjes te brushen. Tekst is een beetje onduidelijk. Verder niets op aan te merken. 7/10. Reageren
Ducos Geplaatst: 4 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Ok jongens, bedankt weer voor het raten, weet ik wat er anders moet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.