Jump to content

xbox360 versie gta 4 geeft problemen


santje

Recommended Posts

Rockstar loopt tegen een geheugen probleem aan met de 360 versie van GTA 4. Het probleem is dat niet iedere 360 beschikt over een harddrive en het DVD formaat geeft ook capaciteit problemen. Rockstar's Dan Houser vertelde dit aan Official PlayStation Magazine UK.

Rockstar Creative VP Dan Houser said the aforementioned technological limitations are definitely a hurdle while crafting the latest GTA. "To be honest with you we haven't solved all those riddles yet," he remarked, but didn't exclude PS3 from the conversation, as "both have enormous challenges ... [and] their own particular pleasures and pains.

zo zie je maar ps3 rullllesssssss

trouwens even gecopieeerd van gamevillage

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar loopt tegen een geheugen probleem aan met de 360 versie van GTA 4. Het probleem is dat niet iedere 360 beschikt over een harddrive en het DVD formaat geeft ook capaciteit problemen. Rockstar's Dan Houser vertelde dit aan Official PlayStation Magazine UK.
Rockstar Creative VP Dan Houser said the aforementioned technological limitations are definitely a hurdle while crafting the latest GTA. "To be honest with you we haven't solved all those riddles yet," he remarked, but didn't exclude PS3 from the conversation, as "both have enormous challenges ... [and] their own particular pleasures and pains.

zo zie je maar ps3 rullllesssssss

trouwens even gecopieeerd van gamevillage

Ik heb de OPM2 gelezen en ook in die quote van jou staat letterlijk dat beide consoles enorme uitdagingen hebben en dat ze allebei verschillende problemen tegenkomen... Duzzz dat PS3 rulesssss kan je hier niet echt van afleiden.

Link to comment
Delen op andere websites

1) Je mag geen informatie plaatsen uit een magazine wat te koop is in een bladen zaak, want dat is auteursrecht schending. En het plaatsen van tekst uit het PSM "(PlayStation Magazine)" is niet toegestaan, daarom doe je jezelf er goed aan om even die tekst samen te vatten in het Nederlands, want samenvattingen zijn uiteraard wel toegestaan.

>>> Door Joriz: Je mag altijd nog van het citaatrecht gebruik maken en enkele regels overnemen zolang je zeer duidelijk de bron vermeld<<<

>>> Door SummerBase: Oké, bedankt, dan weet ik dat ook weer. ;)<<<

2) Rockstar Games zou inderdaad tegen de problemen aan kunnen lopen, want de Xbox is nou eenmaal wat ouder en kan wat minder aan als de PS3, maar daar vindt Rockstar Games echt wel een oplossing op, maar het zal wel resulteren in het feit dat de PS3 versie sneller en mooier zal zijn, maar dan nog ik ga denk ik toch voor een Xbox 360, want die is gewoon veel beter betaalbaar, of je er nou wat snelheid voor in moet leveren of niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja R* had gewoon 2 aparte versies moeten maken. Dan hadden de PS3 spelers ook een veel toffer spel gehad. Net als vroeger, eerst op de PlayStation, en later pas op de XBox. En als de XBox zulk gezeik in de productiefase brengt, willen ze dan nog wel exclusieve content aan Microsoft geven?

Now, we've learned recently that there will be no loading times as we move in and out of interiors, as well as moving between islands, so naturally Rockstar can make good use of this 4gb of capacity dedicated to caching in order to pre-load this content at the start of the game, right?

Not exactly. Even though a small amount of Xbox owners don't own a hard drive for their console, R* is trying to accommodate these consumers to play the game without the need of a hard drive, and according to PSM they're having a hard time doing this. There also seems to be a restraint concerning the DVD player of the Xbox 360 console.

Bron: www.gta4.net (dus geen tijdschrift :duh: dit komt van een member op het forum)

Oftewel de XBox is gewoon een verouderd console dat NU al problemen levert, terwijl de Next-Gen hype pas net begonnen is.

Bewerkt: door Certified Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, jammer dat dit probleem er is. Als ze hem alleen hadden uitgebracht op de PS3, had het er misschien wel mooier uit kunnen zien. En nee, ik ben geen fanboy. Maar ja, Rockstar heeft nu eenmaal die contracten gesloten met Microsoft dus ze moeten wel.

>>> Door Dutchy3010: Onzinnig plaatje verwijderd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ach komop wat een onzin! De 360 is niet zozeer verouderd, het is gewoon dom dat sommige bezitters geen harddrive kopen! Ik snap dan ook niet waarom R* moelijk doet. Ik bedoel, ze kunnen het toch ook gewoon eisen dat je een HDD moet hebben?!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, daar zeg je wat. Dat is misschien niet eens zo'n slecht idee. Maar dan moeten ze hem misschien nog wel op meerdere DVD's uitbrengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, zodat je nog maar 1 DVD nodig hebt. Dan is het hele probleem opgelost denk ik. Of ze moeten het voor elkaar zien te krijgen dat die HDDVD speler games gaat afspelen. Maar dat zal wel niet gebeuren. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hehehe, hier klopt vrij weinig van. Allereerst wil ik zeggen dat het een interview is die is afgelegd met een officeel Playstation magazine, die dus niet zo snel iets positiefs over de Xbox 360 zullen schrijven.

Ja R* had gewoon 2 aparte versies moeten maken. Dan hadden de PS3 spelers ook een veel toffer spel gehad. Net als vroeger, eerst op de PlayStation, en later pas op de XBox. En als de XBox zulk gezeik in de productiefase brengt, willen ze dan nog wel exclusieve content aan Microsoft geven?
Het probleem licht echt niet aan de hardware van de Xbox 360, maar aan het gebrek van een HDD op sommige Xbox 360'en. ;)
2) Rockstar Games zou inderdaad tegen de problemen aan kunnen lopen, want de Xbox is nou eenmaal wat ouder en kan wat minder aan als de PS3, maar daar vindt Rockstar Games echt wel een oplossing op, maar het zal wel resulteren in het feit dat de PS3 versie sneller en mooier zal zijn, maar dan nog ik ga denk ik toch voor een Xbox 360, want die is gewoon veel beter betaalbaar, of je er nou wat snelheid voor in moet leveren of niet.
Het gaat niet om de leeftijd van een console, maar om de desbetreffende hardware die erin zit. Het is een hele discussie welke er nou krachtiger is, een discussie waar je vrijwel nooit uit zal komen. Dat de Xbox 360 eerder op de markt verscheen, denken veel mensen dat hij minder krachtig is. Waar dus vrij weinig van klopt. Zoals 'hier' ookal word aangegeven, wat ook deels in de reacties op het nieuwsartikel gebeurt, dat het - eventuwele - gebrek van een HDD in de Xbox 360, en de keuze voor DVD, waar dus minder op past. Er zijn wel compressietechnieken, maar daar word nog amper over gespeculeerd, in het geval van GTA IV.

Als je over de hardware van de Xbox 360 en de Playstation 3 begint, qua performens en dergelijke, kom je er ook over uit dat ze beide plus- en min- punten hebben, wat ik toch wel van jou had verwacht, dat je dat had geweten. Het blijft gewoon een feit dat Microsoft veel eerder kwam met 'next-gen' dan Sony, die ook met een erg late launch in Europa kwamen omdat ze er Blu-Ray productieproblemen waren. Als ze (ook) voor DVD hadden 'gekozen' was de Playstation 3 al veel eerder in Europa verschenen, het zelfde geld voor Azie en Amerika. Danwel ook met een lagere prijs, want een Blu-Ray lezer is heel duur.

Link to comment
Delen op andere websites

Hehehe, hier klopt vrij weinig van. Allereerst wil ik zeggen dat het een interview is die is afgelegd met een officeel Playstation magazine, die dus niet zo snel iets positiefs over de Xbox 360 zullen schrijven.

Dan Houser heeft het gezegt hoor. :puh: OPM stelde alleen de vraag maar Dan Houser gaf antwoord, dit antwoord dus. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een fanboy zet wat negatief nieuws online en gelijk iedereen in rap en roer over de XBox 360, even voor de duidelijkheid, beide consoles zijn niet perfect, en R* kennende lossen ze dit wel op ;)

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik denk als de dvd van de xbox voll zit..nou dan doen ze de rest misschien op xbox live :puh: en de ps3... wat zou daar dan aan zijn hij is beter en heeft meer geheugen dan de xbox? toch..

Bewerkt: door battle1970
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...