Jump to content

xbox360 versie gta 4 geeft problemen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ja de PS3 heeft geen enkel probleem met het afspelen van de nieuwe spellen, terwijl de XBox kennelijk al problemen vertoont. maar hier draait het alleen om de mensen die geen XBox hebben met harde schijf (waarom zou je die in godsnaam dan ook kopen?)

ze hadden alsnog aparte versies moeten maken, zodat ze het maximale uit beide consoles kunnen halen

Bewerkt: door Certified Gangsta
Geplaatst:
ja de PS3 heeft geen enkel probleem met het afspelen van de nieuwe spellen, terwijl de XBox kennelijk al problemen vertoont. maar hier draait het alleen om de mensen die geen XBox hebben met harde schijf (waarom zou je die in godsnaam dan ook kopen?)

ze hadden alsnog aparte versies moeten maken, zodat ze het maximale uit beide consoles kunnen halen

aparte gta IV 's nnee ik denk dat het een goed idee is ..want dan zitte de xbox mensen misschien met een slechtere gta IV en ps3 bezitters zitten dan met een betere versie

Geplaatst:

uiteindelijk maakt het niet zoveel uit

Ik ga de ps3 halen maar grafisch zijn het minuscule verschillen

dus ook al maak je een aparte versie zou hij nu nog niet veel mooier zijn omdat de ps3 pas net uit is

en Rockstar nog even door moet krijgen hoe t perfect moet

ik vindt t ook wel goed zo anders zou een release veel later zijn en das helemaal niks

kijk maar naar san andreas

Toen was de xbox beter en nu de playstation zag jij een onwijs verschil in de game

Geplaatst:

Bull Shit vind ik xD Ben tegenwoordig ineens heeeeeeel erg tegen Sony dus.. (Offtopic: Check info over lanceerfeest van God of War II als je wil weten waarom :@ )

Dusja, ik vind trouwens ook dat ze nou niet echt zeggen dat Xbox 360 t niet aan kan ofzo...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...