Certified Gangsta Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 (bewerkt) ja de PS3 heeft geen enkel probleem met het afspelen van de nieuwe spellen, terwijl de XBox kennelijk al problemen vertoont. maar hier draait het alleen om de mensen die geen XBox hebben met harde schijf (waarom zou je die in godsnaam dan ook kopen?) ze hadden alsnog aparte versies moeten maken, zodat ze het maximale uit beide consoles kunnen halen Bewerkt: 3 mei 2007 door Certified Gangsta
battle1970 Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 ja de PS3 heeft geen enkel probleem met het afspelen van de nieuwe spellen, terwijl de XBox kennelijk al problemen vertoont. maar hier draait het alleen om de mensen die geen XBox hebben met harde schijf (waarom zou je die in godsnaam dan ook kopen?)ze hadden alsnog aparte versies moeten maken, zodat ze het maximale uit beide consoles kunnen halen aparte gta IV 's nnee ik denk dat het een goed idee is ..want dan zitte de xbox mensen misschien met een slechtere gta IV en ps3 bezitters zitten dan met een betere versie
Rickos Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 uiteindelijk maakt het niet zoveel uit Ik ga de ps3 halen maar grafisch zijn het minuscule verschillen dus ook al maak je een aparte versie zou hij nu nog niet veel mooier zijn omdat de ps3 pas net uit is en Rockstar nog even door moet krijgen hoe t perfect moet ik vindt t ook wel goed zo anders zou een release veel later zijn en das helemaal niks kijk maar naar san andreas Toen was de xbox beter en nu de playstation zag jij een onwijs verschil in de game
Mythbuster Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Bull Shit vind ik xD Ben tegenwoordig ineens heeeeeeel erg tegen Sony dus.. (Offtopic: Check info over lanceerfeest van God of War II als je wil weten waarom ) Dusja, ik vind trouwens ook dat ze nou niet echt zeggen dat Xbox 360 t niet aan kan ofzo...
PatrickW Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 De heilige Console Oorlog vechten jullie maar uit in het games/consoles forum, dit gaat niet meer over GTA-IV, dus
Recommended Posts