Jump to content

Flight Simulator X

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden,

ik heb vandaag FS X aangeschaft, leuke game... Alleen loopt hij niet soepel, als ik iets aanklik of in het menu zit, duurt het eeuwen voor hij reageert of dat het spel geladen is. Dat is heel erg iritant terwijl ik dacht dat mijn pc deze game wel moet aankunnen:

Specificaties van mijn pc:

Microsoft Windwos XP Home Edition Versie 2002 Service pack 2

Intel ® Pentium ® 4 CPU 1800 MHz

Kloksnelheid 1.81 GHz, 512 MB

Hard Drive 80 GB

Dvd-ROM

Geluidskaart Creative SB Live!

Videokaart NVIDIA GeForce 4 Ti 4200

Weten jullie waar het aan kan liggen? Kan het verholpen worden door bijv. mijn videokaart te update?

Geplaatst:

Ik denk dat zo'n beetje alles aan je pc niet goed genoeg meer is. Flight Simulator X is best een zwaar spel. Ik had de demo op mijn computer gezet (2.8 Ghz dual-core, 2GB geheugen, ATi Radeon X1300 Pro) en daar liep ie ook maar matig op (niet op de laagste instellingen).

Met een update schiet je sowieso niet zo veel op. Wat je wel kan proberen is een andere grafische kaart, meer geheugen en evt ook een wat snellere processor.

Geplaatst:
Ik denk dat zo'n beetje alles aan je pc niet goed genoeg meer is. Flight Simulator X is best een zwaar spel. Ik had de demo op mijn computer gezet (2.8 Ghz dual-core, 2GB geheugen, ATi Radeon X1300 Pro) en daar liep ie ook maar matig op (niet op de laagste instellingen).

Met een update schiet je sowieso niet zo veel op. Wat je wel kan proberen is een andere grafische kaart, meer geheugen en evt ook een wat snellere processor.

Oke maar dat betekent dat ik allerlei onderdelen van mijn pc moet gaan vervangen, ik heb aan FS X al mijn zakgeld uitgegeven van een ruime 50 euro dus om ook nog kosten te gaan maken om het spel beter te laten draaien zie ik niet zo in, kan ik net zo goed een hele nieuwe computer kopen... Als er echt niets op zit kan ik FS mischien beter proberen te verkopen, want dit is natuurlijk wel zonde van mijn geld..... :{

Geplaatst:

Je kan natuurlijk alle instellingen op het laagste niveau en de resolutie naar 800x600 zetten, maar dan ziet het spel er niet uit.

Als je er voor €35 nog een geheugenkaart van 512 MB bij doet, zou het ook al (wat) sneller moeten lopen, maar dat is ook nog maar de vraag.

Ik denk dat je em inderdaad ook het beste kan verkopen. Kan je em niet nog omruilen in de winkel? Als iets niet werkt kan je ze meestal ruilen.

Geplaatst:

BIj mij loopt FSX ook heel traag.

Ik heb gisteren een nieuwe pc gekocht t.w.v. 1300 euro.

Hij loopt hier echt soepel op ;)

Geplaatst:
Je kan natuurlijk alle instellingen op het laagste niveau en de resolutie naar 800x600 zetten, maar dan ziet het spel er niet uit.

Als je er voor €35 nog een geheugenkaart van 512 MB bij doet, zou het ook al (wat) sneller moeten lopen, maar dat is ook nog maar de vraag.

Ik denk dat je em inderdaad ook het beste kan verkopen. Kan je em niet nog omruilen in de winkel? Als iets niet werkt kan je ze meestal ruilen.

Ik heb hem besteld op Consoleshop.nl en vandaag met de post gekregen maar als je de cd hoes open maakt scheur je die sticker open zodat hij volgens mij ongeldig is tegen ruilen, maarja als mensen hem in de pc stoppen en hij doet het niet... Dus ik denk dat dat heel moeilijk wordt, anders zet ik hem op internet te koop...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...