flo Geplaatst: 19 maart 2004 Rapport Geplaatst: 19 maart 2004 Ik kan bij gta3 het bestand Handlling.cfg openen om auto's op te fokken en te veranderen maar heeft er iemand mischien uitleg hoe je ze sneller maakt of bijv. de vorm veranderd. lijkt me cool Reageren
Pete-R Geplaatst: 19 maart 2004 Rapport Geplaatst: 19 maart 2004 kijk eens hier http://www.gtagames.nl/downloads/?ordner_id=8 hier kun je allemaal dingetjes downloaden omdat allemaal te veranderen ( vraag niet hoe is best moeilijk vind ik zelf) Reageren
flo Geplaatst: 20 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2004 eej petersmurfje ik weet niet of je het doorhebt maar ik heb het over GTA3 hoor niett vc. maar ik kijk wel bij tools voor gta3. Reageren
Joriz Geplaatst: 20 maart 2004 Rapport Geplaatst: 20 maart 2004 Gebruik dan deze: http://www.gtagames.nl/downloads/?release_id=55 Post aub uw vragen in de goede map!! Dan weten we ook over welke GTA je het hebt Reageren
Pete-R Geplaatst: 21 maart 2004 Rapport Geplaatst: 21 maart 2004 ja precies post het dan bij gta 3 ik kijk toch elke dag bij elk forum van gtagames Reageren
flo Geplaatst: 2 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2004 Maar is er toch iemand die weet hoe je zonder dat ding te downloade toch kunt opfokken. Reageren
Le Freak Geplaatst: 2 april 2004 Rapport Geplaatst: 2 april 2004 Maar is er toch iemand die weet hoe je zonder dat ding te downloade toch kunt opfokken. Je moet alleen de GTA3 Car Editor downloaden! Verder heb je niks nodig.. Reageren
8-Ball Geplaatst: 5 april 2004 Rapport Geplaatst: 5 april 2004 Ik snap niks van de car editor! Hoe werkt het? Reageren
Le Freak Geplaatst: 5 april 2004 Rapport Geplaatst: 5 april 2004 Open de Car Editor, klik op Laad Bestand, en dan ga je naar de GTA III map.. Dan kies je de "data" map, hierin vind je 2 files.. Je moet de handling.cfg hebben.. Dan kies je het tabblad versnelling & motor, en daar kun je van alles aanpassen! Reageren
8-Ball Geplaatst: 5 april 2004 Rapport Geplaatst: 5 april 2004 Oke, ik heb het er niet op staan, maar ik ga hem downloaden! Bedankt! Reageren
Le Freak Geplaatst: 5 april 2004 Rapport Geplaatst: 5 april 2004 Ok, maar kijk uit.. Als je je auto sneller dan 100 op laat trekken, is hij niet meer te besturen.. Dan moet je eerst de bestuurders positie en het gewicht aanpassen.. Hoe precies weet ik ook niet, maar kijk uit met wat je doet! Je kunt het beste de originele getallen ergens opschrijven. Reageren
gta3speler Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 hoeft niet je kan het dan wel opnieuw instaleren. Reageren
ShadowOps Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 hoeft niet je kan het dan wel opnieuw instaleren Maar dat kost ook weer tijd je kan beter eerst ff backups maken Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 en wat als je het op de ps2 hebt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.