Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan bij gta3 het bestand Handlling.cfg openen om auto's op te fokken en te veranderen maar heeft er iemand mischien uitleg hoe je ze sneller maakt of bijv. de vorm veranderd. lijkt me cool :D

Geplaatst:

eej petersmurfje ik weet niet of je het doorhebt maar ik heb het over GTA3 hoor niett vc. maar ik kijk wel bij tools voor gta3.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Maar is er toch iemand die weet hoe je zonder dat ding te downloade toch kunt opfokken.

Je moet alleen de GTA3 Car Editor downloaden! Verder heb je niks nodig..

Geplaatst:

Open de Car Editor, klik op Laad Bestand, en dan ga je naar de GTA III map.. Dan kies je de "data" map, hierin vind je 2 files.. Je moet de handling.cfg hebben..

Dan kies je het tabblad versnelling & motor, en daar kun je van alles aanpassen! ;)

post-6-1081172694.jpg

Geplaatst:

Ok, maar kijk uit.. Als je je auto sneller dan 100 op laat trekken, is hij niet meer te besturen.. Dan moet je eerst de bestuurders positie en het gewicht aanpassen.. Hoe precies weet ik ook niet, maar kijk uit met wat je doet! Je kunt het beste de originele getallen ergens opschrijven. ;)

• 9 maanden later...
Geplaatst:
hoeft niet je kan het dan wel opnieuw instaleren

Maar dat kost ook weer tijd je kan beter eerst ff backups maken

• 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...