RealMasterRik Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Simpel en snel sigje, niet te veel aan gedaan. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Hij is simpel maar de stijl is nice een 10/10 wat zijn de namen van de lettertype's of heb je de font mischien? Reageren
SummerBase Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Het is in Nederland mei vakantie en het zonnetje schijnt lekker, dus ik dacht, waarom zou ik deze creatie niet kunnen beoordelen. Precies en dat ga ik nu doen, om te beginnen is het natuurlijk een top onderwerp, want GTA IV is nou eenmaal een kanjer van een spel, ja nu al. Daarnaast heb je een leuk grijs effect neer gezet wat vooral leuk terug komt in de overgang van de zwarte op de lichtere beige border. Dat sluit weer mooi aan op de Statue of Liberty oftewel het Vrijheidsbeeld. Het font is ook erg mooi gedaan, daarvoor mijn complimenten. Alleen ik had wel een opmerking over dat onderste font, kan je die niet beter verwerken in het boveste gedeelte van de fonts. Dus bij de "Liberty City", want dat zou in design stijl iets beter staan denk ik, want nu hoort die tekst linksonder er minder bij, vindt ik. Verder erg simpel zoals je al aangeeft, maar toch origineel en zoals de beste designers altijd zeggen, ''Simpelheid creëert de wereld", oftewel; Simpele dingen lonen vaak hoger, maar zijn moeilijker te bedenken, omdat wij mensen altijd verder doordenken. Dan nog even het cijfer, laat ik er maar niet omheen draaien, ik vindt deze creatie zeker weten een 8 waard. Reageren
RealMasterRik Geplaatst: 4 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Het is in Nederland mei vakantie en het zonnetje schijnt lekker, dus ik dacht, waarom zou ik deze creatie niet kunnen beoordelen. Precies en dat ga ik nu doen, om te beginnen is het natuurlijk een top onderwerp, want GTA IV is nou eenmaal een kanjer van een spel, ja nu al. Daarnaast heb je een leuk grijs effect neer gezet wat vooral leuk terug komt in de overgang van de zwarte op de lichtere beige border.Dat sluit weer mooi aan op de Statue of Liberty oftewel het Vrijheidsbeeld. Het font is ook erg mooi gedaan, daarvoor mijn complimenten. Alleen ik had wel een opmerking over dat onderste font, kan je die niet beter verwerken in het boveste gedeelte van de fonts. Dus bij de "Liberty City", want dat zou in design stijl iets beter staan denk ik, want nu hoort die tekst linksonder er minder bij, vindt ik. Verder erg simpel zoals je al aangeeft, maar toch origineel en zoals de beste designers altijd zeggen, ''Simpelheid creëert de wereld", oftewel; Simpele dingen lonen vaak hoger, maar zijn moeilijker te bedenken, omdat wij mensen altijd verder doordenken. Dan nog even het cijfer, laat ik er maar niet omheen draaien, ik vindt deze creatie zeker weten een 8 waard. Je bedoelde iets als dit? Heb em even aangepast. Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 (bewerkt) Beter, alleen mag je IV wel gewoon grijs houden ipv zwart Opzich is de hele sig mooi, vooral dat hij helemaal grijs is. De border is netjes en de BG is simpel maar mooi. Ik geef je een 8/10 Bewerkt: 4 mei 2007 door Agent Kellerman Reageren
RealMasterRik Geplaatst: 4 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Beter, alleen mag je IV wel gewoon grijs houden ipv zwart Opzich is de hele sig mooi, vooral dat hij helemaal grijs is. De border is netjes en de BG is simpel maar mooi. Ik geef je een 8/10 Heb hem nog een keer geupdate. Vind hem zelf zo op zn mooist. Reageren
Rivel Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Helemaal IV wel wat simpel, maar hi jis erg mooi! Zo een sig mag erg simpel zijn! 10/10 Zo leuk! En orgineel, en cool gemaakt! En IV is Hot! Reageren
Woetsha Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 GTA IV Coming October 2007 !!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Lettertype: Goed maar je kon beter een andere font nemen voor de bovenstaande tekst! Kleur 10/10 l Plaatsing 9.5/10 l Lettertype 6/10 l Pixelig 10/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Achtergrond: Past goed bij de render alleen zou je er beter een licht effect inzetten Effecten 6/10 l Kleur 9/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Render: Ik denk niet dat die render van de GTA IV trailer is, maar dat je hem gewoon hebt gepakt van een andere site, het is goed ! Originaliteit 8/10 l Knippen 10/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Rand: Je hebt eerst een heel dun randje transparant gemaakt en dan de echte rand, verander dat! Dikte 6/10 l kleur 10/10 l Plaatsing 8.5/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Commentaar: Goed gedaan, doe zo voort en je word nog één van de beste ! Eindcijfer: 94/110 -> 8.45/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Woetsha. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Ik vind het ook echt prachtig! Je hebt echt je best gedaan, en ik vind dit ook een echte 10 waard! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.