Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Volgens mij werkt alles hetzelfde als op de normale versie. Platinum betekent gewoon dat het goed verkocht is ;) Ik neem dan ook aan dat alles hetzelfde werkt. Wel is er een verschil tussen de savegames van de normale en platinum versie, dus savegames uitwisselen gaat net even anders. Check voor meer info over Savegames op PS2 dit topic ;).

Geplaatst:

En nog een vraag.

Ik heb overal zitten zoeken maar ik kan maar niet vinden waar je die ultimatie cheat disc voor sa op de ps2 kunt krijgen.

Weten jullie waar je die kunt halen?

Geplaatst:

Op online winkels zoals Bol.com kan je Armax krijgen :YHier kan je Armax krijgen voor 25 euro ;)

Veel succes met Armax :cya:

Geplaatst:

Ja maar op die sa ultimate cheat disc zit ook unlimited hight enzo maar ik heb eens gehoord dat je die bij free record shop kunt halen.

is dat waar?

en waar is die disc verkrijgbaar?

want ARMAX hoef ik niet perse ;)

Geplaatst:

Nee, bij Free Record Shop kan je hem niet krijgen. Volgens mij is de Cheat Disc ook niet in Nederland te verkrijgen. Ik raad je toch aan om Armax te kopen, aangezien je dezelfde functies hebt en de ''Ultimate cheat disk'' moeilijker te krijgen is ;).

Geplaatst:

Op zo'n site stond hij is ook verkrijgbaar bij FRS daarom:P

want ik wil zo graag naar liberty city in sa en ik kom nooit hoog genoeg en met die heli ook nie.

Geplaatst:

Wie heeft hier SA op de ps2 en is ZONDER Armax naar liberty city geweest via de hidden interiors?

Geplaatst:

Deze link doet het bij mij niet.

En ik heb zoveel filmpjes gezien hoe je dat moet doen maar mij lukt het niet.

1 keer heb ik liberty city vanaf de onderkant gezien.

Maar zelfs met de helikopter kom ik niet hoog genoeg.

Als ik op de maximale hoogte zit is er nog een halve cm over op het hoogte balkje.

Geplaatst: (bewerkt)

ga dan naar de gallery

en dan naar San andreas

ga nu naar ledengallery

Nu naar filmpjes.

Selecteer nu are you going to liberty city.

Sorry voor die 1e link (eerste keer met die links)

Dit is het enige wat ik voor je kan doen.

Ik ben qua hidden interiors nooit verder gekomen dan warehouse2

Bewerkt: door PIERRO P
Geplaatst:

Als je graag in liberty city wilt rondlopen kan je ook gewoon de missie Saint Mark's Bistro doen en dan de hoog spring cheat gebruiken. Dan kan je over een van de muren springen en vrij rondlopen.

Geplaatst:

want ik wil zo graag naar liberty city in sa en ik kom nooit hoog genoeg en met die heli ook nie.

Als je daarvoor Armax wilt hebben, raad ik je toch aan om het via het Hidden Interiors Universe te proberen. Voor meer informatie, kan je dit topic bekijken en hier voor informatie van WikiGTA. Kijk hier overigens voor de uitleg hoe je naar Liberty City kunt. Hierbij heb je geen trainers of mods nodig, en dus is Armax overbodig. :tu:

EDIT: Ik zie net dat je die mogelijkheid ook al had gevonden. Maar een nieuw topic hiervoor openen is ietwat overdreven, dus heb ik beide topics samengevoegd. Je kunt inderdaad in de gallerij kijken hoe het precies moet, daarnaast is ook de pagina's die ik hierboven heb aangegeven handig bij je speurtocht naar Liberty City!

Geplaatst:

Als je daarvoor Armax wilt hebben, raad ik je toch aan om het via het Hidden Interiors Universe te proberen. Voor meer informatie, kan je dit topic bekijken en hier voor informatie van WikiGTA. Kijk hier overigens voor de uitleg hoe je naar Liberty City kunt. Hierbij heb je geen trainers of mods nodig, en dus is Armax overbodig. :tu:

EDIT: Ik zie net dat je die mogelijkheid ook al had gevonden. Maar een nieuw topic hiervoor openen is ietwat overdreven, dus heb ik beide topics samengevoegd. Je kunt inderdaad in de gallerij kijken hoe het precies moet, daarnaast is ook de pagina's die ik hierboven heb aangegeven handig bij je speurtocht naar Liberty City!

Het is toch veel makkelijker in de missie Saint Mark's Bistro?

Geplaatst:

Ja, maar dan kun je maar een hééééél klein stukje verkennen en ik ben een hidden interior freak en het lukt me maar niet om in liberty city te komen :cry:

Ik kan niet teleporteren omdat ik heb op de ps2 heb.

En ik heb alle stappen precies opgevolgd, heel hoog gegeaan met de maverick eruit gespronegn meteen parashute open en naar de locatie zweven.

Maar dan kom ik er nóg niet.

Ik begin er egt helemaal gek van in me kop aan het worde.

hele dagen zit ik het te proberen en het lukt me gewoon niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...