yvea0 Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 (bewerkt) Hey iedereen, weet iemand waar ik een de Trust formula 1 race master II met gaspedalen kan krijgen? heb namelijk net een racespelletje gekocht, en wil het graag zo realistisch mogelijk maken Het maakt niet uit of hij tweede-hands is. Als hij maar in perfecte staat is Pm me maar als je iets vind. Hij moet in noord-holland zijn. het liefst in de buurt van alkmaar. Dankuuu Yvea0 Bewerkt: 3 mei 2007 door yvea0 Reageren
kristof01 Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 (bewerkt) Hey iedereen, weet iemand waar ik een de Trust formula 1 race master II met gaspedalen kan krijgen?heb namelijk net een racespelletje gekocht, en wil het graag zo realistisch mogelijk maken Het maakt niet uit of hij tweede-hands is. Als hij maar in perfecte staat is Pm me maar als je iets vind. Hij moet in noord-holland zijn. het liefst in de buurt van alkmaar. Dankuuu Yvea0 Op Ebay.nl is er een Ferrari stuur en -pedalen te koop voor maar €5,99 voor €6,50 extra sturen ze je het ook nog op. Als ik een racespel had zou ik het zeker kopen . Nog veel succes met je zoektocht, Kristof. Bewerkt: 3 mei 2007 door kristof01 Reageren
Rullez Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ik raad je het af om 2e handstekopen, Op de foto mag alles er dan nog tiptop uitzien. Maar van de binnekant niet. En pookje kan stuk zijn enz enz... Dit heb ik met 3 reace sturen van mijzelf gehad.. Binnen een jaar stuk. Omdat het liefst dicht bij Alkmaar moest zijn.. Neem ik aan dat je daar woon. Dus ga naar de mediamarkt, En zoek een leuke uit. Voor 30 euor heb je een knappe die niet snel stuk gaat als je er knap mee opgaat... MVG, Rullez Reageren
kristof01 Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ik raad je het af om 2e handstekopen, Op de foto mag alles er dan nog tiptop uitzien. Maar van de binnekant niet. En pookje kan stuk zijn enz enz... Dit heb ik met 3 reace sturen van mijzelf gehad.. Binnen een jaar stuk. Omdat het liefst dicht bij Alkmaar moest zijn.. Neem ik aan dat je daar woon. Dus ga naar de mediamarkt, En zoek een leuke uit. Voor 30 euor heb je een knappe die niet snel stuk gaat als je er knap mee opgaat...MVG, Rullez Die verkoper had een zeer hoge rating, dit betekend dus dat hij betrouwbaar is en goed materiaal verkoopt. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Ik raad je het af om 2e handstekopen, Op de foto mag alles er dan nog tiptop uitzien. Maar van de binnekant niet. En pookje kan stuk zijn enz enz... Dit heb ik met 3 reace sturen van mijzelf gehad.. Binnen een jaar stuk. Omdat het liefst dicht bij Alkmaar moest zijn.. Neem ik aan dat je daar woon. Dus ga naar de mediamarkt, En zoek een leuke uit. Voor 30 euor heb je een knappe die niet snel stuk gaat als je er knap mee opgaat...MVG, Rullez Die verkoper had een zeer hoge rating, dit betekend dus dat hij betrouwbaar is en goed materiaal verkoopt. van die verkoper had ik een ander stuur gekocht voor €9,95 wat nog perfect werkt Reageren
Schno009 Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Als je wat wilt hebben, koop een logitech Wingman Formula Force GP USB, Force Feedback, 4 programeerbare knoppen, 2 schakelflippers en 2 pedalen. Koop sowiso een logitech, want met die software kun je knoppen linken aan toetsenbordknoppen. Op deze manier kon ik (zonder SAAC, was er toen nog niet) San andreas met een stuurtje besturen. Ik ben niet zo'n fan van 2e hands, je weet NOOIT 100% zeker of het werkt, voordat je het meer dan een uurtje geprobeert hebt. In stuurtjes zitten potmeters (dezelfde dingen als in volumeknopjes) die na veel stuurgeweld behoorlijk verslijten. Ik vervang ze regelmatig in kapotte stuurtjes. Zit er stof in, dan kun je zoveel draaien als je wilt, maar je auto verandert niet van pad... Meestal hebben sommige verkopers deze mentaliteit: Ik heb een stuurtje van 100 jaar oud, ik poets het wat op en zeg dat het goed werkt en ik verkoop het. Vervolgens koopt iemand het: "oh, mooi stuurtje! Ziet er goed uit!" Probeert het: "Huh? hij reageert voor geen meter??? Die flippers werken ook al niet?!?!" Dan kun je geen beroep doen op garantie, daarbij weet je óók niet hoe lang hij het volhoud... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.