Agent Kellerman Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 (bewerkt) Naja, ik kreeg zoveel opmerkingen hoe lelijk m'n sig's wel niet waren dat ik maar een Tut ging volgen en dit kwam eruit: + Nog een Ouwe: Zelf vind ik hem wel aardig Bewerkt: 3 mei 2007 door Agent Kellerman Reageren
Eros Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Dit begint er al meer op te trekken. ^^ We zullen beginnen bij de achtergrond. Ik ga ervan uit dat dit een pixelstretch is? Aan de linkerkant heb je dat goed gedaan, maar aan de rechterkant zie je alleen maar het blauw, je kon best iets minder brushen zodat je de kleuren van die pixelstretch ook nog ziet. Verder is de achtergrond niet slecht, kleurgebruik enz is mooi. De render heb je goed ingeblend en redelijk goed geplaatst. De tekst is een beetje onduidelijk. Je kan best een opvallender font nemen en de letters iets grooter maken. Ook zou een 1px zwart randje nog goed staan als afwerking. Maar dit is zeker geen slechte signature, en het is een hele verbetering. 7/10. Blijven oefenen. Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 3 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Oke bedankt voor de Tips Eindelijk een mooie voldoende Reageren
profile Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Jij word nog onze ps van het jaar . Ik vind dat jij erg je best doet.En je maakt nog mooie sigs ook . Ik vind ze allebij even mooi. 1)een mooie 6. 2)een echte 8. Goed gedaan Reageren
Woetsha Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Goed sigs, je kan wel een goede photoshopper worden alleen moet je dan nog een beetje meer leren maar goed, nu over je signature als je bij de 1ste en de 2de een border bij zet is hij oké, en bij de eerste lijkt het of er met de kleur gespeelt word. KUTGW ! 1) 7,5/10 2) 8,5/10 Woetsha. Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 3 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Idd, ik probeer steeds een Border te maken, maar dat lukt niet, Naja, ik ga er nog even achteraan Bedankt voor de Comments and Rates Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.