.Syfes Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ik vond het spijtig dat ze verloren hebben tegen liverpool Dus heb ik een sig gemaakt speciaal voor hun Ikzelf vind hem niet geslaagd Chelsea Sig: Rates en comments pleas Reageren
Eros Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ik ben het eens met je. ^^ Sommige delen van de achtergrond zijn wel mooi. Maar die sterretjes vind ik niet echt passen bij de achtergrond en op die twee heldere stukken staat het contrast ook veel te hoog. Render is goed ingeblend, maar de tekst vind ik minder, het font is een beetje te simpel en vind het ook niet erg goed geplaatst. Een 6/10 krijg je van mij. Reageren
Woetsha Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 (bewerkt) Ik vind hem goed maar het is nogal wazig zie bovenaanrechts in plaats van 1 ster komen er precies 2 en dan vind ik niet zo goed ! Ook zou je beter het randje een beetje dikker maken ! Woetsha. Vergeet ik effe te rate een 8/10. Bewerkt: 3 mei 2007 door Woetsha Reageren
Pitbull Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ik ben het niet met jullie eens. Ik vind hem zeer geslaagd. Alleen het logo en de tekst vind ik wat misvormd, of het geeft toch de indruk...de render is wel mooi, en ook nog goed geplaatst. En dan natuurlijk een prachtige BG. Alleen spijtig dat je over je render heen hebt gebrusht (misschien niet gebrusht maar toch een effect)...Ook wel een geslaagde border. 8,5/10 Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 als ik voor een engelse club ben is het chelsea wel erg jammer dat ze hebben verloren maarjah ze hadden dan ook echt helemaal geen kans met de penalty's .. Reageren
profile Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 (bewerkt) Hey. Ik vind hem mooi maar rechts boven zie je een heel licht stukje. Dat vind ik niet zo mooi.Het mooiste stukje vind ik de overgang van de kleuren van het voetbaltruitje en dat blauw links boven op de achtergrond.Het lettertype is lelijk . Maar toch goed je best gedaan.Ik zou hem zelf niet nemen.Maar dat zal komen omdat ik geen voetbalfreak ben . Toch mooi . achtergrond: 7 lettertype: 3 foto: 9 algemeen totaal:19/30 net geen onvoldoende . Maar toch goed je best gedaan . Bewerkt: 3 mei 2007 door profile Reageren
mathi Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Hey.Ik vind hem mooi maar rechts boven zie je een heel licht stukje. Dat vind ik niet zo mooi.Het mooiste stukje vind ik de overgang van de kleuren van het voetbaltruitje en dat blauw links boven op de achtergrond.Het lettertype is lelijk . Maar toch goed je best gedaan.Ik zou hem zelf niet nemen.Maar dat zal komen omdat ik geen voetbalfreak ben . Toch mooi . achtergrond: 7 lettertype: 3 foto: 9 algemeen totaal:19/30 net geen onvoldoende . Maar toch goed je best gedaan . lijkt op een foto na een doelpunt 9/10 Reageren
Tunix Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Jaaaa, een Chelsea fan! Ik vind het ook jammer dat ze uitgeschakeld zijn, nu hebben ze eigenlijk nog alleen kans op de FA Cup... Nu de rate: Ik vind de achtergrond best mooi, alleen achter het hoofd van Shevchenko is het wat te fel. Het Chelsea logo is wat vervormd en de sterretjes vind ik ook niet zo mooi. Je kan ook beter een ander font nemen. De 'glans' op de sig vind ik wel mooi en de border past er wel goed bij. Leuke render ook Ik geef een... 6.9/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.